Fiskaren Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Gillar det mesta men FPS är roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 (redigerad) Tjena, diskutera om vilken genre du gillar bäst. Ny här på forumet, hälsa mig välkommen. Haha! Samma överdrivet "professionella" Steiwerd som härjade på PCG-forumet back in the days? OnT: RPG. Redigerad 20 oktober, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steiwerd Skrivet 20 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Haha! Samma överdrivet "professionella" Steiwerd som härjade på PCG-forumet back in the days? OnT: RPG. Härjade vet jag inte om jag tycker är rätt ord. Och det var ju inte så länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts