Steiwerd Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Tjena, diskutera om vilken genre du gillar bäst. Ny här på forumet, hälsa mig välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Välkommen, I guess... Vote: RPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Vote: FPS Detta är lite knepigt då jag är multi-gamer (?). Men jag skulle säga freeroam FPS är min favorit, men jag gillar även RPG simulator och andra olika genre. Men kan Action, Actionäventyr och Äventyr räknas som genre emot FPS, Strategi, managment, Sim eller Racing? BTW: Välkommen till forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 RPG, Oblivion och liknande. Peka klicka gillar jag tyvärr inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Varför finns inte CORPG med? Eftersom jag är en sån inbiten GW spelare så blir det MMO (som är det närmaste jag kan komma till CORPG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Kan inte riktigt säga, gillar allt nästan. Har ingen favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Vote: FPS Är precis som Alle och många andra en som spelar många sorters spel, men FPS är roligast för det mesta Redigerad 19 oktober, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Null vote. Spelar lite olika så jag har ingen direkt bästa genre på spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Null vote. Alldeles för svårt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 PC-gamer som man är så är det såklart FPS och MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 RPG i alla dess former. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Vote: Actionäventyr. Alla spel borde vara som Uncharted!! Annars blir det ganska mycket fps, även om jag aldrig spelar CS eller liknande onlinespel. GTA-typen älskar jag, men nu har jag mer eller mindre spelat sönder hela serien. Well, det är väl bara att börja om från början då! GTA 1 började jag på i våras, klarade drygt halva men resten är ju också det svåraste. Märkligt att jag gick till Hultenius och köpte spelen men fortfarande inte hunnit/tänkt på att stoppa in skivorna i datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 MMO, men egentligen så har alla genrer du listade där sina godbitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Null vote, använder inte min dator för spelande längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Null vote, använder inte min dator för spelande längre Vadå? Gillaru inte spel..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Null vote, använder inte min dator för spelande längre Vadå? Gillaru inte spel..? Konsol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Vadå? Gillaru inte spel..? Näh! Tänk för att jag inte göööör deeeet! Konsol? Nix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Null vote, för svårt att säga, gillar all möjlig skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Vote: Actionäventyr Dåligt att inte skräck finns med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Votade MMO. Men jag gillar allt från FPS till racing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts