Dusse Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) <förstår inte vad som hände, stryk detta> Redigerad 19 oktober, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Jag satte ihop det här hos Dustin: http://img411.imageshack.us/img411/4747/datorpaketbudgetts0.png Priset visas med min studentbonus så det är möjligt att det är ett par hundralappar dyrare. Det kanske är att pressa budgeten för långt, men jag rekommenderar dig verkligen att i så fall spara ihop lite mer pengar. Det enda som i princip går att hitta billigare är grafikkort och processor, men faller man tillbaka på någon av dem så kommer du att få en enorm prestandaförlust i spel. Kanske har du redan en hårddisk eller DVD-brännare som du kan ta, så sparar du pengar på det sättet? Redigerad 19 oktober, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 (redigerad) Lägg dom sparade hundralapparna på ett bättre moderkort. Även om man inte ska klocka så är ett moderkort av bra kvalitet inget man ska säga nej till. Fast, vad vet jag. Det där moderkortet är säkert bra. Fast jag kan inte hjälpa att bli lite skeptiskt när det är så billigt samt att dom har valt den fula budgetfärgen. Redigerad 20 oktober, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 (redigerad) Lägg dom sparade hundralapparna på ett bättre moderkort. Även om man inte ska klocka så är ett moderkort av bra kvalitet inget man ska säga nej till. Fast, vad vet jag. Det där moderkortet är säkert bra. Fast jag kan inte hjälpa att bli lite skeptiskt när det är så billigt samt att dom har valt den fula budgetfärgen. Det är inte av dålig kvalitet, det är bara gammalt. Mitt P5B (ej SE) har fungerat felfritt i två år och kostade betydligt mer nytt. Med det sagt menar jag inte att jag inte håller med dig. Det är bättre med nyare moderkort, speciellt om man väljer en processor och ett grafikkort av senare årsmodell. Edit: Sianas paket är så bra det går att få för de pengarna. Backin' up tha homies, fo sho. Redigerad 20 oktober, 2008 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Ja, det är ju ingen dunderbräda, men jag skulle hellre ta ett lite sämre moderkort än att backa på CPU eller GPU. I CPU-väg finns det bara skämt under 7200:an och i GPU-väg är det 4670. Båda ger väldigt mycket sämre prestanda i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts