Merkky Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Tror på VC, men jag ber till gud att det blir SA. Tänk er SA, fast med IV grafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Håller med gtasas eller vad han hette på sidan innan den här, att man får inblick i eventen mellan SA och III. Eller Chicago om det ska vara en ny stad. Om det blir nåt i SA ska det vara hela landskapet, eller bara San Fierro (fast större, och gärna med ön som kanske var Alcatraz på beta-versionen av SA, varför tog dom bort den?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kzR Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Ehh, det är ganska uppenbart att NÄSTA "stora" GTA är GTA IV: Vice City.. NÄR det utspelar sig är däremot den svåra frågan. Redigerad 20 december, 2008 av kzR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Vice city på 80 talet med något liknande Everglades som "landsbyggd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Narkomanen Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag känner mig alltid orolig över hurvida Rockstar Games ska kunna skapa en bättre uppföljare till den föregående versionen, och nu när GTA IV ser ut som det gör med sin grafik och sina funktioner, hur kommer nästa spel att se ut? Det skulle inte förvåna mig om det tog några år innan nästa GTA blev färdigt, för GTA har ju trots allt fått ett förtroget rykte om att alltid slå föregående version stort! Hur skulle isåfall nästa GTA kunna se ut? Kan inte ens tänka mig, men logiken talar om att det lär dröja hursomhelst om det ska bli en lika stor succé som föregångarna i alla fall! Hoppas på ett nytt tema, Vice City var trevligt, en 60-talare denna gången kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag hoppas på Vice City i nutid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Jag känner mig alltid orolig över hurvida Rockstar Games ska kunna skapa en bättre uppföljare till den föregående versionen, och nu när GTA IV ser ut som det gör med sin grafik och sina funktioner, hur kommer nästa spel att se ut? Det skulle inte förvåna mig om det tog några år innan nästa GTA blev färdigt, för GTA har ju trots allt fått ett förtroget rykte om att alltid slå föregående version stort! Hur skulle isåfall nästa GTA kunna se ut? Kan inte ens tänka mig, men logiken talar om att det lär dröja hursomhelst om det ska bli en lika stor succé som föregångarna i alla fall! Hoppas på ett nytt tema, Vice City var trevligt, en 60-talare denna gången kanske? Det var uppenbarligen därför nästan alla funtioner från San Andreas togs bort. För att lättare kunna göra en bättre version senare, och spara in på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Om jag hade fått bestämma hade det blivit ett Vice City i nutid. Underbart. Som kanske tur är bestämmer inte jag och jag tror vi får se ett spel antingen i någon annan stad eller kanske VC ändå. Jag tror det blir nutid p.g.a mobiltelefonens stora roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag tror det blir Vice City på 80-tal, med den nya underbara GTA motorn och med en mer korrekt avbildning av Miami. Dom gör en nystart på GTA-serien helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) Det var lite knepigt, men jag hoppas på antingen Vice City eller San Andreas i nutid. Det skulle jag tycka vore häftigt Edit: Då gärna uppgraderade versioner på antingen VC eller SA. Liknande Liberty City hur det ser ut idag, eller så... Redigerad 1 oktober, 2009 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Vice City, nutid. Efter dystra Liberty City är de Vice City som behövs och jag skulle bli väldigt förvånad om det inte blev så. Jag vill ha sol, palmer och bikinibrudar. Sen är det också dags för vattenskotrar och tänk er vad fett det skulle vara med segway i den nya motorn! Fattar inte varför det inte funnits tidigare. Hoppas de vågar ge ut spelet på fler DVD-skivor också, så att de inte behöver kompromissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Just nu känner jag att et skulle vara kul att lira GTA under 70-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Varför ska just alla GTA spel utspela sig i USA? Bortsett från GTA London. Har ni inte funderat på hur GTA skulle va att spela i Sverige eller Tyskland? Kanske Ryssland eller Japan? Ja nåt annat land än bara Amerika skulle va nice att GTA utspelade sig i Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Varför ska just alla GTA spel utspela sig i USA? Bortsett från GTA London. Har ni inte funderat på hur GTA skulle va att spela i Sverige eller Tyskland? Kanske Ryssland eller Japan? Ja nåt annat land än bara Amerika skulle va nice att GTA utspelade sig i Ryssland. Jag hade aldrig köpt ett spel där alla talar ryska. Otroligt fult. Sen känner jag att att den ryska kulturen/kriminaliteten/misären inte lockar på något sätt, och jag tror inte jag är ensam om att tycka så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Även jag är lite trött på USA, men samtidigt finns det inget bättre alternativ. Jag skulle vara enormt glad om det utspelade sig i London, men allt annat känns inte okej. USA eller London, enda alternativen imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Det är lättare att skoja med/parodisera den amerikanska kulturen eftersom den är så stor och många känner till den. Men det skulle faktiskt vara roligt att spela ett GTA i England också. London kanske! Men då skulle de ju vara tvunga att återskapa London med rätt namn på alla kända platser, byggnader, sevärdheter mm. De kan ju inte bara byta namn på staden helt plötsligt (GTA: London utspelar sig ju i London) som de gjort med Los Angeles (Los Santos), San Fransisco (San Fierro) etc etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Hoppas på Vice City, men OM det nu blir Vice City så är det nästan helt säkert att San Andreas kommer efter VC. Frågan är om Rockstar vill vara så förutsägbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Även jag är lite trött på USA, men samtidigt finns det inget bättre alternativ. Jag skulle vara enormt glad om det utspelade sig i London, men allt annat känns inte okej. USA eller London, enda alternativen imo! Då är vi två vill iallafall ha nästa GTA utspelar sig någonstans i Europa iallafall skulle vart små kul att få ett GTA spel som utspelar sig i Europa. Eller varför inte GTA: Europe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Då är vi två vill iallafall ha nästa GTA utspelar sig någonstans i Europa iallafall skulle vart små kul att få ett GTA spel som utspelar sig i Europa. Eller varför inte GTA: Europe ^^ Varför inte GTA: Sweden? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Varför inte GTA: Sweden? ^^ Ja du, man kan ju drömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts