Jacker Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Valen talar för sig själv... Personligen tycker jag det vore intressant att se Vice City under 80- talet igen med den nuvarande teknologin. Fast 70- tal i typ San Andreas vore intressant med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Jag tror det blir Vice City på 80-tal, med den nya underbara GTA motorn och med en mer korrekt avbildning av Miami. Dom gör en nystart på GTA-serien helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Jag tror det blir Vice City på 80-tal, med den nya underbara GTA motorn och med en mer korrekt avbildning av Miami. Dom gör en nystart på GTA-serien helt enkelt. I'd say. And I'd hope. Eftersom mobiltelefonen trots allt FANNS då så behöver man inte skära ner så mycket på den funktion den hade i IV. SMS var förstås inte uppfunnet men man hade ju pager (personsökare), som vi sett i Vice City Stories 1984. Alltså är det fortfarande genomförbart Jösses, vad jag hoppas få se Tommy Vercetti igen Inte för att jag tror det kommer hända, men det vore underbart. Och då vill jag för allt i världen inte att man ska döda honom på nåt så jäkla simpelt sätt som man gjorde med Salvatore i GTA III eller Avery Carrington i LCS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Vice city på 80 talet med något liknande Everglades som "landsbyggd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Vice City på 60-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 1919, men får spela som en person som i början bara vill skydda sin familj men växer sig starkare och starkare al Don Vito Corleone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 I'd say. And I'd hope. Eftersom mobiltelefonen trots allt FANNS då så behöver man inte skära ner så mycket på den funktion den hade i IV. SMS var förstås inte uppfunnet men man hade ju pager (personsökare), som vi sett i Vice City Stories 1984. Alltså är det fortfarande genomförbart Jösses, vad jag hoppas få se Tommy Vercetti igen Inte för att jag tror det kommer hända, men det vore underbart. Och då vill jag för allt i världen inte att man ska döda honom på nåt så jäkla simpelt sätt som man gjorde med Salvatore i GTA III eller Avery Carrington i LCS. Håller med till 100%!. Jag tänker mig typ 1988, med Vercetti som den mäktigaste personen i VCs undre värld. Han har dessutom hunnit "rensa" en hel del under de två år som passerat, plus att andra saker förändrats, vilket kan förklara att man knappt ser några gamla VC- karaktärer (med tanke på att R* "började om" med IV och praktiskt taget inte hade med några gamla karaktärer antar jag att det blir samma sak i nästa). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Jag tror på Vice City i nutid, hoppas dock lite på 80-talet, men det känns som dom kommer att göra det i nutid igen. Men att det blir Vice City är jag nästan säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Hoppas på SA, men tror nog ändå att det kommer utspela sig i Vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) Antingen blir det Vice City eller någon annan paradis-liknande stad. För er som inte gillar miljöer som LC så kan jag glädja er med att chansen att det blir VC, eller en stad som är minst lika ljus, färgglad som VC är stor. Hur som helst tror jag inte att det blir fråga om 80-tal igen utan snarare 70-tal. Redigerad 8 november, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Vice City under 80- talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 (redigerad) Jag ser gärna ett Vice City under 70-talet, till Playstation 3. Eller till PS2, enda konsolen jag äger, skulle inte heller vara dumt! 80-talet skulle vara underbart igen, men varför inte prova typ tio år tidigare där man spelar som t.ex. Salvatore eller varför inte Mitch Baker? Och sedan som Jacker sade i en topic, att Vice City skulle vara som Liberty City förändrades till GTAIV, betydligt mer likt NYC. Fast i det här fallet, mer likt Miami. Skulle då vara otroligt häftigt om de tog med alla (åtminstone hälften) måktiga och framförallt vackra bodstadsområden väster om själva strandområdena. Redigerad 15 november, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Antingen HELA San Andreas, med mer detaljer,bättre grafik och mer likt Californien & Nevada! eller så Rockstars egna Florida med baserade städer som; Tampa,Miami,Fort Lauderdale etc ...med flygplaster i varje stad så man kan flyga som i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Jag tror att det blir Vice City i nutid, men jag hoppas på 80-tal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtasas Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Liberty City 70-tal, fett kuuung! Man är en kille eller tjej(man får skapa en egen) som är i Liberty City och gör upptrag etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Axxident Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Hade varit kul med Washington D.C i nutid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) Hade varit kul om de fortsatt på vad de gjort nu, alltså att de "börjar om" från GTA 3, alltså Liberty City (GTA IV) och fortsätter med ett förnyat Vice City, och sedan ett San Andreas. Eller ett GTA i 70-tal som någon nämnde, eller möjligtvis ännu tidigare. Redigerad 23 november, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtasas Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Händelser före bank rånet eller vad det är. Filmen som är i början i GTA 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Visst hade det varit kul med ett ´nytt Vice City som ni beskriver det Men det hade varit coolt om de gjorde GTA London och efter det GTA 2 i 3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag skulle gärna vilja se ett GTA som utspelar sig i framtiden, men inte för långt fram i tiden. Det bör vara en ganska så nära framtid, men som ser lite annorlunda ut... Children of Men, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts