SilentViper Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 (redigerad) Nu har jag kört Sacred 2: Fallen Angel och gillar det rätts så mycke. Ska förklara lite kort om spelet: Raser: Seraphim Shadow Warrior High Elf Dryad Inquisitor Temple Guardian Campaign: The Campaign of Shadow The Campaign of Lights Gudar: Lumen Forens Kybele Testa Kuan Ker Grader: Bronze = Lätt Hardcore = Medium Silver = Svår Funktioner: Det finns både för multiplayer lan och online. Sen när du startar spelet kan du få lita kommentarer när du laddar spelet tex som detta: http://img384.imageshack.us/img384/6104/sacredjh8.pnghttp://img384.imageshack.us/img384/sacredjh8.png/1/w800.png Om ni ser det röda där jag har markerat där brukar det ändras sig när man startar upp spelet rätt så roliga kommentarer. Sen kan du öppna gravar då kan du få olika kommentarer som "Get some own flowers your cheap bastard" " If you read all the grave maybe there will be an reward.... OR MAYBE NOT!!" Du kan slåss från din mount när du är mountad. Quest: Finns tusen tals quest att göra när du får ett quest så visar den på din karta exakt vart du ska gå. Det gör att det går lättare att lvla sen att det går snabbare. ------------ För mer information om spelet och bilder samt annat besök: Sacred 2: Fallen Angel ------------ Ni som har det vilka är med på att köra lite via hamachi ikväll? Redigerad 18 oktober, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Farao, såg faktiskt ganska intressant ut. Borde vara hemma till morgondagen när man vaknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Verkligen ett kul spel är lvl 4 atm snart lvl 5 med min Shadow Warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Det ser inte så jätteinbjudande med bl.a bilden du la upp. Prova att ta bort den och lägga upp ett par screenshots ifrån spelet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Det ser inte så jätteinbjudande med bl.a bilden du la upp. Prova att ta bort den och lägga upp ett par screenshots ifrån spelet istället. Ska göra det Får bli imorn såfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Jag är ingen spelmänniska, men jag ska testa det här. Jag skiftar just nu mellan Hellgate: London och Oblivion i väntan på Left 4 Dead och känner verkligen att jag behöver något roligt att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Jag är ingen spelmänniska, men jag ska testa det här. Jag skiftar just nu mellan Hellgate: London och Oblivion i väntan på Left 4 Dead och känner verkligen att jag behöver något roligt att spela. Hört att hellgate ska vara en en rutten biff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Hört att hellgate ska vara en en rutten biff.Du har hört rätt. Jag skaffade aldrig detta spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts