Lajnux Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Innan jag lägger mig röst skulle jag vilja veta vem den där Hillary är, har inget minne av att jag sett han/hon förr. Innan jag lägger min röst skulle jag vilja veta vem den där Hillary är, har inget minne av att jag har sett honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Hillary tror jag man fick köra en tävling vid den där klubben man köper. Vote Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Innan jag lägger mig röst skulle jag vilja veta vem den där Hillary är, har inget minne av att jag sett han/hon förr. Innan jag lägger min röst skulle jag vilja veta vem den där Hillary är, har inget minne av att jag har sett honom. Han hjälper till med ett jobb, tror han dör också. Han kör the getaway car. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Innan jag lägger mig röst skulle jag vilja veta vem den där Hillary är, har inget minne av att jag sett han/hon förr. Innan jag lägger min röst skulle jag vilja veta vem den där Hillary är, har inget minne av att jag har sett honom. The Driver: [youtube-old]gD67H8ej-rk[/youtube-old] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Vad menas det han säger treat me bad? Varför ska tommy och de andra behandla han illa? För vad? Sorry om detta inte ingår i topicen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Min nominerade gick vidare Röstar på Cortez här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Vote: Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Vote: "Tapir snout?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Utklassning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 The Driver: Dumma dig! Du vet inte hur fruktansvärt sugen jag blev på att spela Vice City nu. Åh, vilka minnen man har -- Min röst faller på Cortez. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 GTAsajten Character Battle: Match V Turneringsträd: http://img185.imageshack.us/img185/1809/turn05ar5.jpg Autolås: ca 24h. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 ro-sen-berg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Oj. På vilket sätt kan Avery INTE leda!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 För att Rosenberg är bäst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Rosenberg är ju grymt dryg. Speedad som fan ju. Avery ftw! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Vote: Avery Carrington He's the man, eller han är mannen jämnfört med Ken Rosenberg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Jag älskar Rosenberg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Jag röstade på Rosenberg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Rosenberg, lätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts