Juster Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Dalarna Pain - Same old song [youtube-old]ZirNZ8QJWns[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Göteborg (stad istället ) http://pici.se/pictures/YIdQUnkfz.gif Björn Rosenström! [youtube-old]4csh-5WUZh0[/youtube-old] Redigerad 19 oktober, 2008 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Stockholms län känns så jävla stort. Kör från Gustavsberg istället: Noice Börja kolla runt 1.40 in om ni vill slippa massa annat skit [youtube-old]DzoIZnkcMpQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Dalarna Pain - Same old song Vad man får reda på saker här alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Västra Götalands Län Lillasyster [youtube-old]9PeEaNzg4os[/youtube-old] Redigerad 19 oktober, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Östergötlands Län Pontiak [youtube-old]aQRFpWn2UFk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Vad man får reda på saker här alltså Bara sångaren i Pain som kommer därifrån, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Östergötlands Län Pontiak Där kom den jäveln. Äcklig text btw, dessutom tror jag inte han varit i närheten av det där Bara sångaren i Pain som kommer därifrån, har jag för mig. Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Vapnet - Jämtlands län (Östersund) Allt som är ditt [youtube-old]waWNzC77RwQ[/youtube-old] Tror nästan alla hört vapnet iaf, nu har dem släppt en ny platta "Döda fallet" heter den. och den är bra! Redigerad 19 oktober, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Bara sångaren i Pain som kommer därifrån, har jag för mig. Och eftersom han skriver alla låtar och spelar alla instrument i studion så är det nog ganska rätt att säga att bandet kommer ifrån Dalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Vad man får reda på saker här alltså Visst är det toppen? Lite tanken med tråden. Lilleman, Malmoe, Skåne http://www.stromblads.com/uploaded_images/180px-Flag_of_Swedish-speaking_Finns.svg-775513.png [youtube-old]t10cMtd9N5U[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Västra Götalands Län In Flames [youtube-old]yYnk6H5xn3E[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Och eftersom han skriver alla låtar och spelar alla instrument i studion så är det nog ganska rätt att säga att bandet kommer ifrån Dalarna. Häftigt, det var nyheter för mig. Finns det nått att hänga i gran från Gävleborgs län? Jag har ingen koll alls faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Stacs of Stamina - Östergötland - Linköping. Roll [youtube-old]5qcCERCXaEc[/youtube-old] Och femtio procent utav Zucchini Drive består ju utav Stacs of Stamina-medlemmar så då räknar jag med den duon också. Zucchini Drive - Handclap Handclap [youtube-old]r4qTSX7wxNQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Stockholms län känns så jävla stort. Kör från Gustavsberg istället: Precis. Jag kör på henkan då. Låten börjar först 0:25 Cedd & Jeff - Fast i vår trakt [youtube-old]bvfDtPU5wrc[/youtube-old] Redigerad 19 oktober, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Dalarna Pain - Same old song [youtube-old]ZirNZ8QJWns[/youtube-old] Sabaton Primo victoria [youtube-old]IrJAwCBbnuc[/youtube-old] Mando Diao - You Can't Steal My Love [youtube-old]O2gLCwbDuXo[/youtube-old] Billie the Vision and the Dancers - Summercat<--- Galet bra [youtube-old]_9-dakz2R_o[/youtube-old] Redigerad 19 oktober, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Plus allas våran: Bjön Skifs! [youtube-old]POlg3_hYmsE[/youtube-old] Och glöm inte: Svenne Rubins! [youtube-old]jB3j9Sr2rJ4 [/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Västra Götalands Län In Flames [youtube-old]yYnk6H5xn3E[/youtube-old] O en gittarist ifrån Grebo i Östergötland har dom också (Grebo= Litet place utanför Linköping) Måste även tillägga: JOHN STRIDH Hemsidan - Musik John Stridh - Sen kom du [youtube-old]jUAVx_HhQo4[/youtube-old] Redigerad 19 oktober, 2008 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Följer Maxz råd och kör från min kommun Tyresö Rednex [youtube-old]ddgyg_5FF_0[/youtube-old] Lasse Berghagen (tror dock inte han bor kvar längre) [youtube-old]lYiCoIW3y6I[/youtube-old] Eye N`I [youtube-old]FsffvqeCbIk[/youtube-old] Lisa Nilsson [youtube-old]R8JpnS4l8A0[/youtube-old] Europe (eller iaf gitarristen) [youtube-old]0ZkllM8znx4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Markus Krunegård, Östergötland, Norrköping. [youtube-old] [/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts