Vice. Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Posta ett bidrag per inlägg. Länets flagga, namn och artist skall framgå. Alla former av artister går bra. Som tex. komiker, musikartister eller mimare. Både kända, mindre kända och okända artister går bra att posta, bara de kommer ifrån det län där du bor. =) Svenska Akademin, Skåne http://www.stromblads.com/uploaded_images/180px-Flag_of_Swedish-speaking_Finns.svg-775513.png [youtube-old]OgkSnFoPX5M[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 (redigerad) April Divine, Örnsköldsvik (Västernorrland) Vad då länsflagga? [youtube-old]WvzuevdFfI8[/youtube-old] De kommer att rövknulla världen hårt! Redigerad 17 oktober, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Lars Winnerbäck - Östergötlands län (Linköping) Dunkla Rum [youtube-old]AdTEs1y5czw[/youtube-old] Jag låter det falla på eXotic och kompani att posta den där jävla Pontiac. (Jag föredrar landskapsvapen, men *.svg-filer kunde man inte länka till) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 (redigerad) Johan Palm Östergötlands län (Mjölby) When You Were Young [youtube-old]urakrRKSV_g[/youtube-old] Redigerad 17 oktober, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 (redigerad) Säkert! - Jämtlands län (Östersund) Allt som är ditt [youtube-old]aO1mrWdJgYs[/youtube-old] Redigerad 17 oktober, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Movits! - Norrbotten http://www.entreprenorcentrum.se/media/Norrbottens%20läns%20vapen.png Stötte ihop med bandet i somras, då de spelade på Luleåkalaset i, ja, Luleå. Vet inte om jag någonsin har hört något liknande, jag vet inte ens vad det är för musik, men jag rådiggar det. Debutskivan kommer den 26 november, blir ett givet köp. Swing för Hyresgästföreningen [youtube-old]Ag5kWN_q3iI[/youtube-old] Äppelknyckarjazz [youtube-old]C8fIVTH0TiM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 (redigerad) Machinae Supremacy - Norrbotten TV-spelsmusik i småmetalaktig form är alltid bra [youtube-old]3bX_DRC1O0A[/youtube-old] Redigerad 17 oktober, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Johan Palm Östergötlands län (Mjölby) When You Were Young Prepubertal Singstartok? Hur kan han ha kommit vidare, det begriper jag inte. Följde inte Idol i år, är det slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Prepubertal Singstartok? Hur kan han ha kommit vidare, det begriper jag inte. Följde inte Idol i år, är det slut? Nä, jag venne. Jag fick reda på att han var med i Idol iochmed att han går på min skola. Det gick några veckor innan jag fattade vem det var. Jag följer inte Idol, men han är tydligen fortfarande med. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 (redigerad) Hasselnötterna, Skåne http://www.stromblads.com/uploaded_images/180px-Flag_of_Swedish-speaking_Finns.svg-775513.png Hästveda Marknad [youtube-old]8ijofXu5eMM[/youtube-old] Lätt skönaste låten någonsin! Nått för humortråden kanske? Hästveda ligger nån mil från mig, varit på marknaden 2 gånger Redigerad 17 oktober, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 (redigerad) Säkert! - Jämtlands län (Östersund) Allt som är ditt Najjs. =) Peps Persson, Helsingborg, Skåne http://www.stromblads.com/uploaded_images/180px-Flag_of_Swedish-speaking_Finns.svg-775513.png [youtube-old]RxhMnNBTgSc[/youtube-old] Redigerad 17 oktober, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Södermanlands län kent - palace & main [youtube-old]Bk1lCph2Qo8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Åh, snälla, kan ingen gotlänning posta nåt av Smaklösa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Johan Palm Östergötlands län (Mjölby) When You Were Young Hahahahaha! --- Kalmar län (har vi någon _flagga_?) Alice Babs - Swing it, magistern [youtube-old]m7_94j2qYbk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Västerbotten http://img252.imageshack.us/img252/3001/252pxvsterbottenvapensvsb6.png Meshuggah [youtube-old]qc98u-eGzlc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Västerbotten Meshuggah VA?? Jag trodde de var från Norge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 VA?? Jag trodde de var från Norge? Nepp, de är från Umeå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Värmland Draconian Från Säffle. Sveriges enda/största gothic doom metal-band. [youtube-old]8qjkoLX04fI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Helt Off, Skåne http://www.stromblads.com/uploaded_images/180px-Flag_of_Swedish-speaking_Finns.svg-775513.png [youtube-old]6vtDtaawsTI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 (redigerad) ÄHVAFAN FELPOST Redigerad 18 oktober, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts