Danne Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 jag bara undra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Inget av dom. Personligen vill jag ha Tekken 4 och/eller Red Faction 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 köp pro evolution soccer istället, du lär inte bli missnöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 MGS2 : Sons of Liberty !!! det är en av de bästa spel som finns... men GTA spelen är nog en aning bätrre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Jag har redan MGS 2 det har jag klarat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 köp metal gear solid 2: substance istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Jag har redan MGS 2 det har jag klarat... Jag har också klarat det , tycker du inte att slutet är lite konstigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 Jag har också klarat det , tycker du inte att slutet är lite konstigt?? jo jävligt konstigt men man fattar mer efter ett tag när man kört lite fler gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 köp metal gear solid 2: substance istället... är inte MGS 2 samma spel som metal gear solid2 fast en förkortning..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 jo jag tyckte att slutet var lite konstigt. Men det var rolig ocg det var tråkigt att man får spela så lite men Snake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 10 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2003 är inte MGS 2 samma spel som metal gear solid2 fast en förkortning..... Jepp det är det Long live Solid Snake... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts