Arman Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Efter Vice City realesningen kommer självklart Rockstargames säga att San Andreas oxo kommer ut senare Jag har inte läst nånting om att GTA: San Andreas ska komma ut men jag är säker på det! De som inte tror eller tror skriv snälla HAR NI FRÅGOR OM HUR GTA: SAN ANDREAS KOMMER VARA SÅ FRÅGA MIG! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 jag tror inte san anderas kommer ut. dom kommer att satsa på gta4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 jag tror inte san anderas kommer ut. dom kommer att satsa på gta4 Varför tror du inte det? Liberty City, Vice City och San Andreas har ju varit städerna från GTA1. Så de städerna kommer tillbaka i 3D! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Jag tror nog dom kommer att börja med GTA4... men det finns ju en lite chans att dom gör ännu en uppföljare... eller så kanske staden i GTA4 kommer att vara San Andreas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag tror nog dom kommer att börja med GTA4... men det finns ju en lite chans att dom gör ännu en uppföljare... eller så kanske staden i GTA4 kommer att vara San Andreas? Ja det är den enda möjligheten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jag tror nog dom kommer att börja med GTA4... men det finns ju en lite chans att dom gör ännu en uppföljare... eller så kanske staden i GTA4 kommer att vara San Andreas? Ja Precis Så är det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 men vilka städer e de i GTA2??? dom kanske gör om alla dom städerna i 3D... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 aktuellt städerna, ellewr distrikten finns i en stad utan namn... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 aha...synd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 varför dra upp en sån gammal topic? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 ja orkade nt göra en ny, o denna handlade ju ändå om SA så ja tänkte väll att ja kunde ta fram gammla minnen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts