SilentViper Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Nu har jag undrat en sak om det kommer man kunna fortsätta styla/trimma sina bilar? Kanske var en onödig tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fjordor6 Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Det tror och hoppas jag! Enligt Gamereactor så ska man också kunna "pimpa" sina hus! Längtar riktigt mycket nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Fan vad nice det låter. Kan man kunna köpa hus kläder etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Japp, och du kan se ut precis hur du vill också. Jättetjock kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Längtar efter detta tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Man kommer även kunna ta över/köpa(?) områden och uppgradera dem med garage och dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Kollade nyss runt på Gamereactor men hittade inge om dessa nyheter. Kan nån vara snäll och posta så jag får läsa om all information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Kollade nyss runt på Gamereactor men hittade inge om dessa nyheter. Kan nån vara snäll och posta så jag får läsa om all information. Kolla kommentarerna under recensionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Fan vad nice det låter. Kan man kunna köpa hus kläder etc? Ja du kan köpa både kläder och hur,flera olika sorters hus t.om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Finns det mycket saker att välja på när man gör om bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Finns det mycket saker att välja på när man gör om bilarna? Hyfsat mycket, det kan variera lite från bil till bil också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Man kommer även kunna ta över/köpa(?) områden och uppgradera dem med garage och dylikt. Jaså?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts