Wallsten82 Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Någon som lirat 2:an än,isåfall...vad tycker ni?? Jag har bara startat upp så smått,så har inte hunnit bilda mig en åsikt. Men det verkar ju lovande,när man kommit in i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Någon som lirat 2:an än,isåfall...vad tycker ni?? Jag har bara startat upp så smått,så har inte hunnit bilda mig en åsikt. Men det verkar ju lovande,när man kommit in i det... Har det redan släppts? Släpps det inte på fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Vad i hela helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Vad i hela helvete? Tror det har kommit på Xbox fast inte i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Tror det har kommit på Xbox fast inte i affären. Sjömans kista, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Sjömans kista, eller? Vet ej har inte Xbox så jag har ingen anning antog bara något i den stilen eftersom det inte har släps ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Sjömans kista, eller? Antar att det är så. Vet ej har inte Xbox så jag har ingen anning antog bara något i den stilen eftersom det inte har släps ännu. Du har antagligen rätt. Själv köper man det på fredag till ps3 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Själv köper man det på fredag till ps3 =) Du får ta och berätta om det är något att ha när du har fått spelet. Är lite små sugen på att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Du får ta och berätta om det är något att ha när du har fått spelet. Är lite små sugen på att köpa det. Det ska jag göra, har du lirat ettan? själv älskade jag ettan när man ägde 360 så hoppas att 2:an är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Det ska jag göra, har du lirat ettan? själv älskade jag ettan när man ägde 360 så hoppas att 2:an är bättre Nej tyvärr så har jag inte gjort det men jag har hört att det ska vara helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Nej tyvärr så har jag inte gjort det men jag har hört att det ska vara helt ok. Tyckte faktiskt om ettan väldigt mycket ,så vi får se vad 2:an har att erbjuda =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 16 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Har det redan släppts? Släpps det inte på fredag? Jag fick det i Måndags...Kanske för att jag beställde Collectors Edition,brukar inte sånt släppas ett par dagar innan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Det är nice att vi PC-lirare får ta del av det den här gången också ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Jag fick det i Måndags...Kanske för att jag beställde Collectors Edition,brukar inte sånt släppas ett par dagar innan?? Var inne på gamestop idag och såg att collectors edition redan fanns att köpa så jo den har kommit ut innan =) Men den finns väl bara till 360? har inte sett någon ps3 collectors edition. Det är nice att vi PC-lirare får ta del av det den här gången också ;> Ja det är faktiskt bra att det kommer till PC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts