Maxz Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 (redigerad) Stridsvagnarna är rätt imba! Fick 31 killstreak genom att bara fega lite så så länge man tar det försiktigt och håller sig bakgrunden kan man leva typ hur länge som helst i en tank. Den behöver en jäkla massa panserfaust för att gå sönder. Haha usch, hade hatat att spela mot dig. Tanks och juggernaut är ju bland det värsta! Tror dock inte jag kommer köpa spelet. Betan var rolig men det är inte värt 470 kr. Edit: Här sitter jag och ljuger på arbetstid. Farsan köpte spelet till mig idag för att jag klarade min uppkörning. Så nu är det bara att levla upp tills man får gotta sig med mp44! Redigerad 18 november, 2008 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Nu är jag sur jag beställde spelet i fredags och har inte fått den än. Får spelet imorgon men det värsta är att Blackjack fick det idag!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackJack Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Nu är jag sur jag beställde spelet i fredags och har inte fått den än. Får spelet imorgon men det värsta är att Blackjack fick det idag!!!! haha lite ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 haha lite ägd Well, är snart ifatt dig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Är det någon om fortfarande kör COD united offensive..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Är det någon om fortfarande kör COD united offensive..? Nope, det enda roliga med det spelet var att det fanns flera taunts än i COD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Några GTAsajtare som har lust att spela Nazi Zombie Co Op med mig över hamachi? Hur man gör: http://www.cod5waw.vcr.pl/hamachi.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Några GTAsajtare som har lust att spela Nazi Zombie Co Op med mig över hamachi? Hur man gör: http://www.cod5waw.vcr.pl/hamachi.html Jaaaag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Jaaaag! Toppen, minst 2 pers till då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Toppen, minst 2 pers till då! Kanske det beror på lite hur vi skulle lira ska vi typ använda skype/vent? Om inte så känns det inte lönt att fixa patch osv det eftersom jag redan har spelet till ps3 och kan lira zombies där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Kanske det beror på lite hur vi skulle lira ska vi typ använda skype/vent? Om inte så känns det inte lönt att fixa patch osv det eftersom jag redan har spelet till ps3 och kan lira zombies där Ja skaffa det om du vill, upp till dig. Man kan ju använda Voice Chat in game annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Kom igen nu killar och tjejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Vad har ni för rekord på Nazi Zombies då? Jag och en polare kom till runda 18 idag, det var svettigt som fan. Vi lirar på 360, så jag kan inte lira med er. :/ Kanske borde ta och skaffa det till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Vad har ni för rekord på Nazi Zombies då? Jag och en polare kom till runda 18 idag, det var svettigt som fan. Vi lirar på 360, så jag kan inte lira med er. :/ Kanske borde ta och skaffa det till PC? Ja för fan, banga inte på mig och Adrian G nu! Köp eller tanka Call.Of.Duty.World.At.War-RELOADED patcha till 1.1 fixa hamachi och jöina vårt nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 (redigerad) Ja för fan, banga inte på mig och Adrian G nu! Köp eller tanka Call.Of.Duty.World.At.War-RELOADED patcha till 1.1 fixa hamachi och jöina vårt nätverk. Watta fudge, jag hade glömt att man kan lira online även om man inte skaffar det på rätt sätt. Count me in om ett par dagar typ. Edit: Om min dator pallar det förstås, borde ju fungera på låga inställningar om inte annat. Redigerad 11 december, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Watta fudge, jag hade glömt att man kan lira online även om man inte skaffar det på rätt sätt. Count me in om ett par dagar typ. Edit: Om min dator pallar det förstås, borde ju fungera på låga inställningar om inte annat. Finns ganska många crackade servrar Orka att ingen av er sa nått till mig, jag hade kunnat lira med er </3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Finns ganska många crackade servrar Orka att ingen av er sa nått till mig, jag hade kunnat lira med er </3 Kolla lite mer i tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Woho har nu tagit högsta online lvlen (65) och börjat om Rekordet på zombies är lvl 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Adrian G The Dude GiZmo (Ja det ska du!) Först till kvarn. Kan vi inte köra tre stycken sålänge då? Jag vill förtusan spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Adrian G The Dude GiZmo (Ja det ska du!) Först till kvarn. Kan vi inte köra tre stycken sålänge då? Jag vill förtusan spela! Kan du hosta spel? Jag har provat det med en polare med vi får bara This game session is no longer avalible vem som än hostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts