Fiskaren Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 NOOB Aldrig Svartejack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Förstår inte riktigt hypen med CoD5, ännu ett WWII spel liksom. do.. dont.. dont belive the hype Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Förstår inte riktigt hypen med CoD5, ännu ett WWII spel liksom. do.. dont.. dont belive the hype Förmodligen för att CoD4 är ett riktigt grymt spel och nu kommer ju CoD5 så det är klart att det spelet har stora förväntningar på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Förstår inte riktigt hypen med CoD5, ännu ett WWII spel liksom. do.. dont.. dont belive the hype CoD5 är inget att vara hypad över. Alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 CoD5 är inget att vara hypad över. Alls. My point exactly. Men som jag förstått det så är det jävligt många som längtar. Kanske kan vara coolt om man inte spelat många WWII men chanserna är att du tröttnade på WWII för lääääääänge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackJack Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 My point exactly. Men som jag förstått det så är det jävligt många som längtar. Kanske kan vara coolt om man inte spelat många WWII men chanserna är att du tröttnade på WWII för lääääääänge sen. Håller med om att ww2 spel är uttjatat ordentligt fast eftersom cod4 blev sån succe så kanske många tror att cod5 har de lilla extra som inte andra ww2 spel har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Håller med om att ww2 spel är uttjatat ordentligt fast eftersom cod4 blev sån succe så kanske många tror att cod5 har de lilla extra som inte andra ww2 spel har. CoD5 saknar dock det där lilla extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) CoD5 saknar dock det där lilla extra. Hur vet du.. Call Of Duty World At War-RELOADED Är den riktig? Redigerad 8 november, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Jo den är riktig. Nog talat om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Enda anledningen att köpa COD5 är multiplayerdelen. Men man blir bara arg när man hör rifleljuden, som ofta låter som en ärtskjutare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) Enda anledningen att köpa COD5 är multiplayerdelen. Men man blir bara arg när man hör rifleljuden, som ofta låter som en ärtskjutare Vilket dem gör IRL? http://www.youtube.com/watch?v=KlKgj6dyINQ Jag menar... den låter mer doft än "kabom". Redigerad 12 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 (redigerad) Samma gäller BAR. [youtube-old]-M4gUvT5sAY[/youtube-old] http://www.youtube.com/user/Berlinvoss Där kan ni höra hur några andra låter också. Redigerad 12 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Vilket dem gör IRL? http://www.youtube.com/watch?v=KlKgj6dyINQ Jag menar... den låter mer doft än "kabom". Jo, men vissa är extrema! Det blir ingen känsla när din pistol låter kraftigare än ditt gevär. I övrigt så var singleplayerdelen ganska så sunkig, inget jag skulle lägga några pengar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Var inte så dåligt detta som jag trodde. Dock så har jag ett problem jag och Adrian_G tänkte lira co-op Men fort vi skapade en server genom lan co-op så hittade vi inga servers. Fast vi var inne på samma hamachi server spelade inge roll vem av oss som skapade en server funkade inte ändåså. Jag tror det har inte med mina portar att göra eftersom jag har kunnat spela andra spel med hamachi utan att behöva öppna massa portar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Var inte så dåligt detta som jag trodde. Dock så har jag ett problem jag och Adrian_G tänkte lira co-op Men fort vi skapade en server genom lan co-op så hittade vi inga servers. Fast vi var inne på samma hamachi server spelade inge roll vem av oss som skapade en server funkade inte ändåså. Jag tror det har inte med mina portar att göra eftersom jag har kunnat spela andra spel med hamachi utan att behöva öppna massa portar. Beror troligtvis på att ni har en nyare version av Hamachi, de är rejält rumpknullade. 1.0.1.1 är den version som fungerar bäst. (Självklart fungerar inte den heller alltid och på alla spel osv, men det är den som fungerar i de flesta lägen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Finns det nåt sätt att göra så får den första versionen? Ser att det finns bara den att tanka via hamachis hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Nazi Zombie co-op är ju skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Nazi Zombie co-op är ju skitkul! Har du löst att lira med mig? Sen när ja har fixat hamachi? Om nån iallafall vet hur man får hamachi till den första versionen så kan nån skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 palla läsa, lite tid. Är detta spel värt att köpa eller spela? Vad tycker ni om spelet? Finns internetläge? Är singelplayer bra? bättre än CoD4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 palla läsa, lite tid. 1: Är detta spel värt att köpa eller spela? 2: Vad tycker ni om spelet? 3: Finns internetläge? 4: Är singelplayer bra? 5: bättre än CoD4? 1: Ja tycker det iallafall 2: Har inte hunnit spela så mycke men hittills så är spelet ganska okej 3: Ja både co-op läge och vanligt internet läge. 4: Har inte kommit så långt. Men om du tröttnar på att köra singeplayer själv så kan du alltid köra med 2-4 styckna på co-op läge 5: Som sagt inte kört så mycke av CoD 5 så lite svårt att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts