Boomer Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 (redigerad) Bara för att hoppa in i diskussionen utan att ha läst något alls så kan jag säga att CoD4s flerspelarläge är bland det roligaste jag varit med om inom den genren. Flerspelarläget gjorde även så att jag köpte det till både 360 och PC. Redigerad 30 oktober, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Har spelat CoD5 betan lite nu, och jag tycker nästan att det känns som någon slags blandning mellan CoD2 MP och CoD4 MP. Kan nog bli bra, men jag längtar efter att få se de andra banorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Har också lirat betan nu och jag måste bara säga att jag älskar det. Självklart köp när det kommer till ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Lirat CoD: WaW betan hela kvällen, EXTREMT bra, saknade verkligen WWII stilen, och nu är den tillbaka, yummy, hemsidan är också väldigt välgjord imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Lirat betan och fått cd-key ifrån cod.com. Är det unlimited med nycklar? I alla fall har några idioter samma nyckel som jag och därmed försört både mitt nick och mina über-stats. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Lirat betan och fått cd-key ifrån cod.com. Är det unlimited med nycklar? I alla fall har några idioter samma nyckel som jag och därmed försört både mitt nick och mina über-stats. Tack. Unlimited med de ska det nog vara ja. Vet inte hur länge den pågår med det kommer vara ett bra tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Favorit game-modes för er som lirat betan? Jag älskar War, tycker det är taktiskt, men ändå så man inte behöver vänta flera minuter på att man ska spawnas igen. Sen är det många på callofduty.com-forumet som klagar på ljuden. (Vapen och footsteps) Själv tycker jag att vapenljuden är helt okej, och att man inte hör när en fiende kommer springandes när det faller bomber, granater och det viner kulor precis vid skallen på dig är ju bara verkligt, folk borde kanske testa att spela taktiskt och inte bara sitta och leka med lego när de spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 (redigerad) bara säger att kraven för multiplayer inte är stort sålänge du har en singleplayerdel som styr upp och får folk intresserade av den istället. För att sälja, jo. Edit: Sälja så mycket som möjligt vill säga. Det finns anledningar till varför GTA IV kommer ett halvår senare till PC samt Mirrors Edge till PC ett tag senare än till 360/PS3. Redigerad 2 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Hoppas man får möjligheten att kunna köra fordon i COD5 på multiplayer. Samt att alla ljud är realistiska. Det verkar i allafall vara lite råare än tidigare spel i serien. Enligt bilderna kan armar och ben avlägsnas från kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 1 Hoppas man får möjligheten att kunna köra fordon i COD5 på multiplayer. 2 Samt att alla ljud är realistiska. 3 Det verkar i allafall vara lite råare än tidigare spel i serien. Enligt bilderna kan armar och ben avlägsnas från kroppen. 1 Det kan man 2 Det är dom aldrig i CoD 3 Ben och armar kan flyga av ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackJack Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 En bra sak med femman är att man kan få mer än 2 poäng för assist. Det var verkligen fett jobbigt på cod4 men nu kan man i alla fall få mer än 2 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 En bra sak med femman är att man kan få mer än 2 poäng för assist. Det var verkligen fett jobbigt på cod4 men nu kan man i alla fall få mer än 2 poäng. Det beror väl på om man kör t.ex S&D eller FFA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Det beror väl på om man kör t.ex S&D eller FFA? Jo. Om han inte menar att man får olika höga assist points beroende på hur mycket man skadat personen innan någon annan dödar den (vilket jag hoppas, för att alltid få 2p assist i tdm/free for all oavsätt hur mycket man skadade personen sög ganska hårt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Jo. Om han inte menar att man får olika höga assist points beroende på hur mycket man skadat personen innan någon annan dödar den (vilket jag hoppas, för att alltid få 2p assist i tdm/free for all oavsätt hur mycket man skadade personen sög ganska hårt). Var kanske lite otydlig ber om ursäkt för det. Det jag menade var att det verkar som man får olika mycket poäng beroende på hur mycket man skadar någon innan någon annan dödar honom. I alla fall i tdm har inte spelat något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 1 Det kan man 2 Det är dom aldrig i CoD 3 Ben och armar kan flyga av ja Yay, det låter mycket kul. Med andra ord borde banorna vara ungefär lika stor som i COD UO. Det är dock synd att ljudet från vapen är så dåligt. Det ger en enorm känsla med bra ljud. What so ever, det kommer säkerts mods som fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Yay, det låter mycket kul. Med andra ord borde banorna vara ungefär lika stor som i COD UO. Det är dock synd att ljudet från vapen är så dåligt. Det ger en enorm känsla med bra ljud. What so ever, det kommer säkerts mods som fixar det. Mods funkar inte online om nu servrarna inte tillåter det. Bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Call Of Duty World At War-RELOADED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Call Of Duty World At War-RELOADED Nooo waii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackJack Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Call Of Duty World At War-RELOADED NOOB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts