Saleen Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Multiplayern är pangpangpangKNIV pangpangpangKNIV. *pling* gadgets unlocked. Jag klagade aldrig på singleplayer, multiplayern endast. Multiplayern är inte SÅ bra, den är inte SÅ dålig heller. Det finns bättre MP shooters där ute. Omg, klart att det är det. Det är ett action-fps. Vad ska man begära? Jag snackade aldrig om singleplayern heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Omg, klart att det är det. Det är ett action-fps. Vad ska man begära? Jag snackade aldrig om singleplayern heller. Vet inte? Jag tröttnar för lätt för att hålla på att spela fps. "Call of Duty 4: Modern Warfare received awards from various game sites and gaming authorities. Both GameSpot and GameTrailers gave it the Best Graphics of E3 2007 award, and the Best PlayStation 3 Game of 2007 award.[42][44][45] It gained high praise from both video game magazine GamePro and GameSpy, having been named the Best Overall Game of 2007 by the former,[46] and Game of the Year by the latter.[50][51][52][53] Game Critics also named the game "Best Action Game."[41] From other authorities such as IGN and X-play, and the Spike Video Game Awards, the game won awards for areas such as Best Sound Design, Best Shooter of 2007, and Best Military Game. From the Academy of Interactive Arts & Sciences, Call of Duty 4: Modern Warfare won Console Game of the Year, Action game of the Year, and Overall Game of the Year.[56]" Jag menade det där utdraget, tror INTE att alla dom där utmärkelserna handlade om just multiplayern. Det vet jag att du inte sa, men bara för att ett spel får utmärkelser behöver det inte ha ett bra multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 (redigerad) Vet inte? Jag tröttnar för lätt för att hålla på att spela fps. "Call of Duty 4: Modern Warfare received awards from various game sites and gaming authorities. Both GameSpot and GameTrailers gave it the Best Graphics of E3 2007 award, and the Best PlayStation 3 Game of 2007 award.[42][44][45] It gained high praise from both video game magazine GamePro and GameSpy, having been named the Best Overall Game of 2007 by the former,[46] and Game of the Year by the latter.[50][51][52][53] Game Critics also named the game "Best Action Game."[41] From other authorities such as IGN and X-play, and the Spike Video Game Awards, the game won awards for areas such as Best Sound Design, Best Shooter of 2007, and Best Military Game. From the Academy of Interactive Arts & Sciences, Call of Duty 4: Modern Warfare won Console Game of the Year, Action game of the Year, and Overall Game of the Year.[56]" Jag menade det där utdraget, tror INTE att alla dom där utmärkelserna handlade om just multiplayern. Det vet jag att du inte sa, men bara för att ett spel får utmärkelser behöver det inte ha ett bra multiplayer. Självklart inte. Men jag tror att utvecklarna till ett spel som CoD 4 inte bara gör ett bra singleplayer sedan är de klara. För att sälja spel till PC så krävs det ordentliga multiplayer. Både CoD4 och CoD WaW såldes/ska säljas till PC och då är det bara idioti av utvecklarna att inte göra en multiplayerdel som får spelarna att fastna. Jag kan inte spela RTS- eller RPG-spel (pga olika delar av spelet jag inte fungerar med), men jag säger inte att t.ex. Warcraft 3 eller Diablo 2 är dåliga eftersom det är mig det är fel på. Redigerad 29 oktober, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Wow. Körde betan nyss och var positivt överaskad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Var får man tag i betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Var får man tag i betan? Kolla Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Var får man tag i betan? www.callofduty.com Du reggar dig där, får ett mail med betanyckel och laddar sedan ner betaclienten på FZ.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 @Saleens och MyStiCs diskussion; Man skulle ju kunna säga att CoD4 MP var väldigt bra gjort, men sedan beror det ju på om spelsättet etc. tilltalar en eller inte. Provade lite CoD5 MP innan, känndes helt okej men det är lite tråkigt att de använder många ikoner och sådant (t.ex. dödskallarna när en lagkamrat dör) från CoD4. Men ja, jag tror definitivt att det blir bra iallafall. Ska spela lite mer nu. Heter Fiisken, ifall någon ser det namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Haha överbelastad sida eller vad. Sidan har typ laddats i 10 minuter nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Haha överbelastad sida eller vad. Sidan har typ laddats i 10 minuter nu snarare 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Har ett konto nu måste jag göra något mer eller skickar dom ett mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Har ett konto nu måste jag göra något mer eller skickar dom ett mail? Bara logga ut. Logga in igen så finns koden på "förstasidan". Funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Bara logga ut. Logga in igen så finns koden på "förstasidan". Funkade för mig. Funkade inte för mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Bara logga ut. Logga in igen så finns koden på "förstasidan". Funkade för mig. Efter ja hade reggat mig så fick jag automat inloggning så hade ja min beta nyckel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Någon speciel sak som man var tvungen att kryssa i under registreringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Någon speciel sak som man var tvungen att kryssa i under registreringen? Nope. Det finns en sida därinne där du kan anmäla intresse om det kanske funkar. .codsajten../beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Fick den nu tack för all hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Okej, då har jag skaffat en hårddisk. Jag är inte säker på att jag ska skaffa en hårddisk, någon kan kanske få min beta kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Självklart inte. Men jag tror att utvecklarna till ett spel som CoD 4 inte bara gör ett bra singleplayer sedan är de klara. För att sälja spel till PC så krävs det ordentliga multiplayer. Både CoD4 och CoD WaW såldes/ska säljas till PC och då är det bara idioti av utvecklarna att inte göra en multiplayerdel som får spelarna att fastna. The Elder Scrolls IV: Oblivion Half Life 2 Crysis Där har du faktiskt tre mycket bra spel, alla tre utan någon speciell multiplayerdel. Klar det inte KRÄVS att det måste ha ett ordentligt multiplayer. Nu försöker jag inte röra upp diskussionen på något sätt, bara säger att kraven för multiplayer inte är stort sålänge du har en singleplayerdel som styr upp och får folk intresserade av den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts