Kebab Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Hallå. Ni som har sett Worth dying for (länk) förstår kanske att det här är en efterföljare till den. Den här videon går i samma anda som dess föregångare; "Everything goes". Vi har med andra ord samlat ihop lite överblivna och inte så superseriösa stunts och gjort en kanonfin film av det! Den här gången blev vi dock bara tre stuntare, alla från gtasajten faktiskt. Theonly one är Antepanteboy Hoff är jag (Kebab) Stevex är Stevex Redigerare är Antepanteboy Nog pratat; här har ni lite blandade länkar. Jag föreslår att ni laddar ner den, det blir alltid bäst känsla då! Klicka här för att ladda ner från megaupload.com Klicka här för att ladda ner från rapidshare.de Klicka här för att ladda ner eller streama från filefront.com Klicka här för att se filmen på youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Jag är då riktigt nöjd, synd bara att du glömnde frapsamitt sista stunt. Men det är bara bra kan ha med det i en annan film nu aja bra jobbat =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Cool film, några stunts var snygga men jag hade väntat mig lite mer. Vad fan hände med Stevex p2b?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 men jag hade väntat mig lite mer. Jag med, sedan fick jag höra att du inte kunde vara med och då förstod jag att videon inte skulle kunna nå högre än den här nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Jag med, sedan fick jag höra att du inte kunde vara med och då förstod jag att videon inte skulle kunna nå högre än den här nivån. Ey! Du har något brunt på näsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Ey! Du har något brunt på näsan. Haha, tänkte skriva någonting liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 (redigerad) Det var ett skämt! Redigerad 15 oktober, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Det var ett skämt! Självklart skojade jag också min lilla kamel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts