Illousion Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 God kväll! Tänkte göra en systemåterställning då jag tror att jag snubblat på något virus, men saken är den, att jag kan inte öppna fliken där det står "systemåterställning". Kan det ha med viruset att göra, tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Jag hade ett likadant virus spybot sa till om en sak och ja trodde det var från spelet jag spelade sen när ja trök så kom CMD rutan upp sen var det nåt virus grejs som gjorde att jag kunde inte göra nåt den stänge av så ja kunde inte använda start>alla program. Så enda lösningen jag hade det var att formatera datorn. ----- Testa felsäkert läge och se om du kan återställa datorn därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Testa felsäkert läge och se om du kan återställa datorn därifrån. Hur kör man i felsäkert läge då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Startar om datorn sen när du ser det första som kommer upp när man startar datorn så trycker du F8. Sen väljer du starta felsäkert läge eller vad det nu stog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts