Arman Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Är det någon som vet hur man kan få scenbilden för huvudfönstret att se bra ut utan att man ser de stora pixlarna. Vilken storlek bör bilden ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Eftersom tråden handlar om beta-versionen så passar jag på att fråga: Kan ni se era egna smileys då ni skickar dom? Alltså de som ni sparar själv, inte MSN's standardsmileys. :unsure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Ibland när jag använder wuub smilyen så ser jag inte den men andra ser :/ Har precis samma problem som RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Ugh, topic-tjuvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Eftersom tråden handlar om beta-versionen så passar jag på att fråga: Kan ni se era egna smileys då ni skickar dom? Alltså de som ni sparar själv, inte MSN's standardsmileys. :unsure. Nej, men om jag skriver en himla massa tecken efteråt till exempel lol sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss Då ser jag smileyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 (redigerad) Eftersom tråden handlar om beta-versionen så passar jag på att fråga: Kan ni se era egna smileys då ni skickar dom? Alltså de som ni sparar själv, inte MSN's standardsmileys. :unsure. Ibland när jag använder wuub smilyen så ser jag inte den men andra ser :/ Har precis samma problem som RavenE Det är nog så för dem flesta. Men den du chattar med, kan se dina 'egna' smileys. Redigerad 11 oktober, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Någon som kan posta en screen på betan, vill gärna se hur det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 (redigerad) Någon som kan posta en screen på betan, vill gärna se hur det ser ut. Inte snyggaste valet av tema och färger kanske. Edit: Wtf, bilden vart minskad, men hoppas det duger. Orkar inte fixa till det. Edit 2: Skall även tillägga att det finns nya funktioner också, alltså hur kontaktlistan ska se ut och så. Redigerad 11 oktober, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 (redigerad) Inte snyggaste valet av tema och färger kanske. Edit: Wtf, bilden vart minskad, men hoppas det duger. Orkar inte fixa till det. Hmm intressant, är betan väldigt buggig? Redigerad 11 oktober, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Hmm intressant, är betan väldigt buggig? Inte vad jag har märkt, det enda som jag vet, är som sagt 'custom' smileys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Hmm intressant, är betan väldigt buggig? Jag bryr mig inte, den nya version av msn ful som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Jag bryr mig inte, den nya version av msn ful som fan. Mja, konversations rutan är rätt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Fler bilder av designen: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1050991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Fler bilder av designen: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1050991 Ah! Såg inte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Snacka om bloatat.. hoppas dom inte kommer tvinga folk att lämna äldre versioner som 8.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Snacka om bloatat.. hoppas dom inte kommer tvinga folk att lämna äldre versioner som 8.1 Hoho, klart man måste. Om Microsoft bestämde så skulle alla använda Wnidows Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 (redigerad) Hoho, klart man måste. Om Microsoft bestämde så skulle alla använda Wnidows Vista. Uhm.. Det är så att om man har nån äldre version än 8.1 så kommer det upp att man måste uppdatera till en nyare version annars kan man inte logga in Vet int om det är 8.0 eller versionen innan den men iaf.. Redigerad 11 oktober, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts