swat Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 okej nu är det såhär att jag spelar ganska ofta 4 i rad med kompisar över internet och jag behöver bli lite bättre så jag tänkte att jag kunde spela mot en omöjlig motståndare. alltså en bot som är bättre än någon människa och jag hittar det till schack men det verkar inte finnas till 4 irad. nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 (redigerad) Omöjlig motståndare? Jag vet inte riktigt om det är det bästa sättet att lära sig spela 4-i-rad, men en bot på svåraste svårighetsgraden kanske fungerar? Den här är rätt bra iallafall fast det är fem i rad: Fem-I-Rad Edit: Inte alls..vann 5/5 gånger Redigerad 10 oktober, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts