emo Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) Är verkligen "Let Sleeping Rockstar Lie" att man dödar en som jobbar för R*, det var det jag trodde först men jag fick den efter att ha spelat 20 min efter att jag installerat trofé patchen, så jag är skeptisk Edit: Okej jag fattar den nu. Redigerad 27 oktober, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Jäklar, vad folk börjat spela GTA IV igen sen patchen släpptes! Min friendslist pekar sällan på nåt annat än " Grand Theft Auto IV". Liberty City Minute verkar vara skitlätt, jag har gjort klart alla U.L. Paper-uppdrag och kört i 6½ timmar. Minns inte exakt hur långt det är kvar efter det men det kan ju inte vara en femtedel av spelet (6*5=30), så det verkar bli hur lugnt som helst. Taxi är ett hett tips, jag använder taxi så fort jag ska längre än en halv ö Edit: Okej jag fattar den nu. Handlar det bara om att döda en smittad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Gobble Gobble var en pain in the ass att få.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Gobble Gobble var en pain in the ass att få.. Jag fattar inte vad man ska göra för den. Turkey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag fattar inte vad man ska göra för den. Turkey? Tre strikar i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Jäklar, vad folk börjat spela GTA IV igen sen patchen släpptes! Min friendslist pekar sällan på nåt annat än " Grand Theft Auto IV". Liberty City Minute verkar vara skitlätt, jag har gjort klart alla U.L. Paper-uppdrag och kört i 6½ timmar. Minns inte exakt hur långt det är kvar efter det men det kan ju inte vara en femtedel av spelet (6*5=30), så det verkar bli hur lugnt som helst. Taxi är ett hett tips, jag använder taxi så fort jag ska längre än en halv ö Handlar det bara om att döda en smittad? Jo, LC Minute är skitlätt. Jag tog det lungt första gången jag spelade igenom spelet, och när jag väl tänkte få LC minute så var jag rädd att inte hinna så jag skyndade mig, men när jag väl klarade ut spelet stog 'timern' på 11/12 timmar. Edit: Och ja, det handlar om att döda en 'smittad'. Alltså att döda en person som redan har trofén eller acheimentet. Redigerad 1 november, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) NEVER MIND! hittade själv svaren på mina frågor! Redigerad 10 november, 2008 av DizzY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Någon som är taggad att skaffa "Fly the co-op troféen" med mig? behöver ett par till. Alltså att klara co-op uppdragen på rockstar-tid och i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Varför har jag inte fått Taking It For The Team och Auf Wiedersehen Petrovic?! Jag har ju vunnit i alla spelsätt minst en gång! http://img2.mysmiley.net/imgs/smile/mad/mad0260.gif Edit: Petrovic. Redigerad 13 november, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 mjau.. anledningen är att du måste vinna cops n crooks på varje team och att vinna alla ca 54 race... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 mjau.. anledningen är att du måste vinna cops n crooks på varje team och att vinna alla ca 54 race... Med varje fordonsklass också?! http://img2.mysmiley.net/imgs/smile/mad/mad0260.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 hehu det hoppas jag inte.. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 hehu det hoppas jag inte.. xD Men vad menar du med 54 race då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Alla banor, det är ca 54 st, båtar, heli, bilar etc + cannonball run. + att du måste köra alla igen i "GTA RACE" så det blir över 100stycken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Alla banor, det är ca 54 st, båtar, heli, bilar etc + cannonball run. + att du måste köra alla igen i "GTA RACE" så det blir över 100stycken.. Jag tror inte man räknar så. Jag tror det bara gäller att vinna alla race som har ett eget namn. Cannonball run-racen tror jag inte räknas ens. Men om de nu skulle göra det så är de inte många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Någon som är taggad att skaffa "Fly the co-op troféen" med mig? behöver ett par till. Alltså att klara co-op uppdragen på rockstar-tid och i rad. Man måste slå Rockstars tider med personer man inte har i sin friendlist. Iaf så vitt jag vet. Redigerad 13 november, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Man måste slå Rockstars tider med personer man inte har i sin friendlist. Iaf så vitt jag vet. Skumt. Jaja, det är väl bara att strunta i alla andra och köra på så fort man kan och hoppas att de andra speedar på. Race kunde man iaf göra med folk i friendslistan, jag körde det kortaste racet på ett varv med kattälskaren stillaståendes och ändå fick jag trofén. Och btw, vad är Rockstars tider då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 (redigerad) Skumt. Jaja, det är väl bara att strunta i alla andra och köra på så fort man kan och hoppas att de andra speedar på. Race kunde man iaf göra med folk i friendslistan, jag körde det kortaste racet på ett varv med kattälskaren stillaståendes och ändå fick jag trofén. Och btw, vad är Rockstars tider då? Deal Breaker: 7:03 Bomb Da Base II: 5:34 Hangman's NOOSE: 2:32 Tror jag att det var, jag och Linus127 klarade skiten igår, inte så enkelt som att hoppas på att den andra speedar upp, och jo man kan spela med folk från sin friendlist. Redigerad 14 november, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 och jo, man kan spela med folk från sin friendlist. Då är det ju piece of cake om man bara har nån vettig att spela med, som har headset. Rush-rush to the yayo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Då är det ju piece of cake om man bara har nån vettig att spela med, som har headset. Rush-rush to the yayo! Du får inte stänga av spelet eller gå ur multiplayer innan du klarat alla 3 inom tiderna för att få troféen. trust me, inte så enkelt som du tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts