GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Jag kan inte installera nya bilar manuelt. Dom får rätt form så dff filerna är inget problem men jag får inte in texturerna så bilarna blir vita hela tiden. Jag har försökte att byta ut den med IMG tool i GTA3.img och var för sig med TXD tool i GTA3.img. HJÄLP! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Jag kan inte installera nya bilar manuelt. Dom får rätt form så dff filerna är inget problem men jag får inte in texturerna så bilarna blir vita hela tiden. Jag har försökte att byta ut den med IMG tool i GTA3.img och var för sig med TXD tool i GTA3.img. HJÄLP! :'( :'( enkelt, du ska lägga texurerna i txt.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 enkelt, du ska lägga texurerna i txt.img Jag trodde att ajg redan hade provat det men det hade jag inte. Tack så j*vla mycket! Asschysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 det är bara kul att hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts