Vice. Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) Hur bränner man en sådan fil till en DVD-skiva? Jag har bara arbetat med img filer. Använder mig av brännprogrammet Nero. Då väljer jag "bränn bild till skiva" "Video/Bilder" "DVD-Videofiler" Tack på förhand//Vice Redigerad 7 oktober, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) Nero Vision kan göra om AVI filen till DVD filer och sedan bränna dem på en CD. Redigerad 7 oktober, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Nero Vision kan göra om AVI filen till DVD filer och sedan bränna dem på en CD. Fasen så man kan inte bränna dem på dvdskiva? Vad väljer man för alternativ när man skall bränna de här filerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Eller vänta lite, Vill du göra om AVI filen till DVD filer (AUDIO_TS & VIDEO_TS) så att filmen kan ses på en vanliga dvdspelare eller vill du bränna AVI filen direkt på skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Eller vänta lite, Vill du göra om AVI filen till DVD filer (AUDIO_TS & VIDEO_TS) så att filmen kan ses på en vanliga dvdspelare eller vill du bränna AVI filen direkt på skivan? Helst göra om. Men bara man kan se filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Har du en dvd-spelare som klarar DivX så kan du bränna filmen som den är, alltså bara lägga in den direkt i Nero, men det kanske känns onödigt att slösa en hel dvd-skiva på en liten film. ..därför kan du bränna flera .avi-filmer på samma skiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Okej testar. Tusen tack för snabba svar, som sagt förr, hur skulle jag klara mig utan er. Ni är ovärderliga... Boomer. Toppen, tar alltid alternativet hger om den du valt. Ska testa ditt tips. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Eller vänta lite, Vill du göra om AVI filen till DVD filer (AUDIO_TS & VIDEO_TS) så att filmen kan ses på en vanliga dvdspelare eller vill du bränna AVI filen direkt på skivan? Skulle du kunna förklara närmare hur man gör om dem? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts