FerkurZ Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) 100 max, skulle jag tro Tunnelbana btw. Fan va jag spikar nya sidor idag då. Redigerad 7 oktober, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 100 max, skulle jag tro Tunnelbana btw. Fan va jag spikar nya sidor idag då. Saxat från Wikipedia. Maxhastigheten är i praktiken 70 km/h på gröna linjen, 80 km/h på röda och blå linjerna (50 km/h vid plattformarna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Vi innerstadsbor har alltid bråttom, ingen tid för överflödiga stavningar! Fick för mig att du bodde längst grön linje mot hagsätra, Globen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Fick för mig att du bodde längst grön linje mot hagsätra, Globen kanske? "Bodde" runt globen-området hos en kompis några månader. Fast egentligen residerar jag runt västerbron-trakterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 "Bodde" runt globen-området hos en kompis några månader. Fast egentligen residerar jag runt västerbron-trakterna. Aha. Förklarar saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 "Bodde" runt globen-området hos en kompis några månader. Fast egentligen residerar jag runt västerbron-trakterna. Nära mig då, jag bor i Björkhagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) Tunnelbanan!.. Åkt tunnelbana.. tre gånger.. Stockholm, tyskland samt.. tjeckien tror jag det var.. Tjeckien var hemsk, tågen gick hur snabbt som helst, vagnen var så dåligt "isolerad" så de blåste som fan, springor/hål överallt.. Blev fan rädd Kan ha varit Bosnien/Ungern/Slovakien/Slovenien.. Alla skitländer är fan dom samma Redigerad 7 oktober, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Nära mig då, jag bor i Björkhagen! Åhå, så du bor i knivhammarby? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Nära mig då, jag bor i Björkhagen! Jag har också bodende i björkhagen/hammarbyhöjden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Spånkan för fan, spånkan! Klart som fan! Men både min far, farmor och farfar m.fl säger tricken. Jag däremot säger spånkan / spårvagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 "Bodde" runt globen-området hos en kompis några månader. Fast egentligen residerar jag runt västerbron-trakterna. Förlåt för off-topic, men om du bor på Kungsholmsidan så borde du bo nära min skola. Rålambshovsskolan heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Tunnelbana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Tunnelbana. Mest för att om man som jag kommer utifrån så tycker jag det låter töntigt att använda sig av uttryck som har "lokalt" ursprung om ni förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Är det här man reppar sin trakt? Björkhagen, tubåker fo' life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Tunnelbanan is mah homie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts