Tweak Skrivet 20 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Shit vad snabb du är! Jag fick ett press-mejl från Håkan för tre minuter sedan, och trodde att de utskicken på något sätt skedde först. Får man fråga vad du har för källa? Inte på något sätt för att jag försöker bräcka dig till att vara nyhetsbringare (du gör ett grymt bra jobb med festivaltråden (Y)), men mest av nyfikenhetsskäl. Haha! Jag tänkte skriva igårkväll att de förmodligen var klara eftersom det har ryktats en massa om det - en kille startade tråd på Flashback om att han pluggar i samma hus som Rockpartys kontor och någon där pratat för högt i telefon om att Killers var klara, och andra människor har skrivit "Jag vet att de är klara men kan inte säga mer än så". Men 08:58 gick jag in på Rockpartys hemsida som var borta, bara helsvart bakgrund och sen stod det The Killers. www.rockparty.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Oh, tufft! Bra bokning, bra liveband - hoppas de är på bra humör bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Takida till storsjöyran.. usch. @ang. killers, grym bokning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Bra boking med The Killers, och inte så otippad, det är väl egentligen det enda bandet som det har ryktas om, eller har jag fel? så det ska bli intressant och se vad resten av deras headliners blir. Nine Inch Nails borde ju komma till Europa under sommaren, men en spelning på Hultsfred tror jag dock inte att det blir, där ligger WTAI eller kanske Arvika bättre till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Skulle inte Rockparty ha ett till släpp idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Skulle inte Rockparty ha ett till släpp idag? Nä, Bandit skrev fel dag från början bara. Blir kul nu i slutet av januari, i princip alla festivaler ska släppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Jag tänkte på en grej - Animal Collective lär ju spela någonstans, ny skiva och allt. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Jag tänkte på en grej - Animal Collective lär ju spela någonstans, ny skiva och allt. Eller? Kanske det, vore kul, men de spelar i Lund i mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Spännande tider framöver. Bandsläpp från Siesta imorgon, Sonic Youth är en trolig bokning, Roskilde har bandsläpp på onsdag, Emmaboda på fredag, Arvika skulle ha något i januari om jag inte missminner mig och Hultsfred den 4 februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Siesta sköt upp sitt släpp. FLOGGING MOLLY (US) JON OLIVA'S PAIN (US) KAMELOT (N) DEMON (UK) VOIVOD (CAN) THOR (CAN) IMPELLITTERI (US) GRAND MAGUS (S) TRACENINE (CAN) Till Sweden Rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Oh, Coldplay till Roskilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Nio nya band är släppta till Sweden Rock Festival! FLOGGING MOLLY (US) JON OLIVA'S PAIN (US) KAMELOT (US) DEMON (UK) VOIVOD (CAN) THOR (CAN) IMPELLITTERI (US) GRAND MAGUS (S) TRACENINE (CAN) Då blir det att gå och se Flogging Molly också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Nio nya band är släppta till Sweden Rock Festival! FLOGGING MOLLY (US) JON OLIVA'S PAIN (US) KAMELOT (US) DEMON (UK) VOIVOD (CAN) THOR (CAN) IMPELLITTERI (US) GRAND MAGUS (S) TRACENINE (CAN) Då blir det att gå och se Flogging Molly också! Chilla, scrolla upp lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Oh, Coldplay till Roskilde. Bra bokning! ---------------------- bob hund Bloody Beetrots De/Vision Diary of Dreams Bullet I Are Droid till Arvika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Marilyn Manson till Metaltown. http://marilynmanson.com/tour/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Marilyn Manson till Metaltown. http://marilynmanson.com/tour/index.html Gött fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Chilla, scrolla upp lite. Oh. Läste det som Siesta-band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Siesta som i Hässleholm-Siesta? Ska nån dit så raepar jag er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Siesta som i Hässleholm-Siesta? Ska nån dit så raepar jag er Är inte Siesta jättegay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Håkan Hellström gör sin enda svenska festivalspelning på Peace and Love i sommar. Ändrade lite i förstaposten, la till datum och la festivalerna i något slags popularitetsordning som säkert är lite skev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts