Gof Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Rätt så jättelångt. Hässleholm, Skåne. Det var då själva... jävla. Ohwell, PDOL får säkert dom också. <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 (redigerad) Regina Spektor till Hultsfred. Sjukt kul! Redigerad 16 december, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Regina Spektor till Hultsfred. Sjukt kul! Ord, bra bokning! Åh shit, det är fortfarande vinter, och jag fick precis första sommarvibbarna - jag är på Hultsfredsfestivalen, ståendes och kollandes på Reginas konsert, och allt är bra. Woo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Markus Krunegård Fatboy ...And you will know us by the trail of dead [uS] Du Pacque Hajen Allt till Popadelica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Kommer det inga fler band till Peace and Love, eller är det bara segt atm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 http://www.swedenrock.com/img/SRF_Poster091.jpg and more to come. Ser ut som att det blir ett trevligt SRF nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 JAG HAR KÖPT HULTSFREDBILJETT FÖR 109 KRONOR. 109 KRONOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 JAG HAR KÖPT HULTSFREDBILJETT FÖR 109 KRONOR. 109 KRONOR! Det var var ju tur att du skippade att skriva varifrån och om det finns fler, för det är ju ingen här som undrar eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Det var var ju tur att du skippade att skriva varifrån och om det finns fler, för det är ju ingen här som undrar eller så Isåfall går man väl ändå in på rockparty.se? Men förlåt, det var inte meningen, jag var bara så glad. Jag var så glad att jag i all glädje och stress, då det bara fanns 10 biljetter, försökte köpa även till en kompis men lyckades köpa enbart en resa tur och retur till Hultsfred från Kalmar i början av juli, för 230 spänn. Så om någon är sugen kan ni få köpa den av mig. Och de var slut när jag skrev, så jag gjorde det inte av girighet. JULKALENDERN 17/12: FESTIVALBUSSEN HAR BLIVIT TOTALT GALNA! Killarna på Festivalbussen frågade om dom inte fick sätta ihop ett riktigt schysst rabatterbjudande genom att subventionera några Hultsfredsbiljetter + resor. Och det är klart att dom fick. Men vi visste ju inte att dom har blivit totalt jävla galna. Under dagen erbjuder Festivalbussen rabatter i tre olika steg. Steg 1 – total galenskap: Biljett till Hultsfred 09 + resa med Festivalbussen tur och retur. Pris: 99 kronor för biljetten och 9 kronor för resan! Det finns tio biljetter. Först till kvarn... Steg 2 – fortfarande galet: Ett begränsat antal starkt rabatterade Hultsfred 09-biljetter + resa med Festivalbussen läggs upp. Fortfarande är det först till kvarn som gäller. Steg 3 – schysst avslutning: När biljetterna i Steg 2 tagit slut bjussar Festivalbussen på 25% rabatt på sina resor till och från Hultsfred 09 under resten av dagen om du anger nedanstående rabattkod. Rabattkod: helt_galet För att utnyttja Festivalbussens galenskap ska då gå in på deras hemsida och boka resa + biljett till Hultsfred 09. Redigerad 17 december, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Peace and Love har släppt band! Volbeat (DK) Jerry Williams The Soundtrack Of Our Lives Promoe Kleerup The Wildhearts (UK) Sophie Zelmani Pain Governor Andy/Inna Style Band Blindside Bongo Brains featuring Stefan Sundström Graveyard Coffinshakers Tysta Mari Goodlooking Trash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Peace and Love har släppt band! Volbeat (DK) Jerry Williams The Soundtrack Of Our Lives Promoe Kleerup The Wildhearts (UK) Sophie Zelmani Pain Governor Andy/Inna Style Band Blindside Bongo Brains featuring Stefan Sundström Graveyard Coffinshakers Tysta Mari Goodlooking Trash Governor Andy och Promoe gör ju det så jävla värt att åka. Jag måste dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 ZZ Top till Sweden Rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Verkar som att jag nog ska till hultsfred, det är alltid nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Lenka till Hultsfred. Australiensisk poptjej, påminner om Kate Nash. Låter väl rätt kul, men är inget stort fan av att lyssna in mig på folk inför festivaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Disturbed (US) Volbeat (DK) Dir En Grey (JAP) Dragonforce (UK) Trivium (US) Children of Bodom (FIN) Pain (S) Municipal Waste (US) Till Metaltown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Disturbed (US) Volbeat (DK) Dir En Grey (JAP) Dragonforce (UK) Trivium (US) Children of Bodom (FIN) Pain (S) Municipal Waste (US) Till Metaltown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Rock Am Ring har haft bandsläpp. Inte så dåligt, precis. Billy Talent Jan Delay & Disko No. 1 Kettcar Killswitch Engage Mando Diao Peter, Björn & John Peter Fox Placebo Polarkreis 18 Scouting For Girls Slipknot The Kilians The Killers The Kooks The Subways Tomte Trivium Volbeat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Hm, Dropkick Murphys kommer till Hultsfred. Och på tal om Hultsfred, finns det nu en tävling där man ska skapa deras grafiska profil - pris är 7000kr, och två backstagepass för de fyra dagarna. Go Vinnie, typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Hm, Dropkick Murphys kommer till Hultsfred. Och på tal om Hultsfred, finns det nu en tävling där man ska skapa deras grafiska profil - pris är 7000kr, och två backstagepass för de fyra dagarna. Go Vinnie, typ! Go me men man måste vara 18 . Grym tävling hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Hm, Dropkick Murphys kommer till Hultsfred. Och på tal om Hultsfred, finns det nu en tävling där man ska skapa deras grafiska profil - pris är 7000kr, och två backstagepass för de fyra dagarna. Go Vinnie, typ! Haha, min vän Isak blev glad i alla fall. jakob säger:Dropkick Murphys till Hultsfred. Isak säger:OOOOMMMMGGGG Isak säger:FUCKIT! Isak säger:JAG MÅSTE FAN DIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts