Kiedis Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Jag har aldrig hört namnet. Berätta för en oinvigd! Jag är inte jätteinsatt i deras musik, men det är synt/electro/pop/punk band från Tyskland, rätt stora på 70-80-talet, mer vet jag faktiskt inte om dom, dom har ett par låtar som man känner igen, som har vart med i lite filmer och serier. En perfekt bokning för Arvika men var säkert inte ens på läpparna på andra festivalers bandbokare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Anna Ternheim till Hultsfred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 6000.- För tur och retur till Los Angeles i april. Jag är sugen på Coachella! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 6000.- För tur och retur till Los Angeles i april. Jag är sugen på Coachella! Du och jag åker , Coachella ÄR en festival jag ska besöka minst en gång i livet, jag har aldrig sett en dålig line-up på den festivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Du och jag åker , Coachella ÄR en festival jag ska besöka minst en gång i livet, jag har aldrig sett en dålig line-up på den festivalen. Indeed! Ångrar att jag inte var där -07, helt sjukt lineup då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Sonic Syndicate till Hultsfred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 (redigerad) JAAA! Crystal Castles till Emmaboda. "Såg att Crystal Castles ligger på Monstera. Ni vet vad ni ska göra." skrev jag 10:48 idag, och i eftermiddag släppte de Crystal Castles Nordpolen Markus Krunegård Parken Joel Alme Navid Modiri & Gudarna Fantastiskt! Nu är jag lycklig. Redigerad 9 december, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 (redigerad) Thåström Timbuktu Crystal Castles Frida Hyvönen Fatboy Ossler och Two White Horses till storsjöyran. Redigerad 9 december, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Thåström Timbuktu Crystal Castles Frida Hyvönen Fatboy Ossler och Two White Horses till storsjöyran. Haha, jag ringde en vän och sa "Crystal Castles kan bli det här årets Justice, om än mindre" och tydligen var de sugna att dela på ett band igen. Kul, det där samarbetet, känns som att de lockar så olika målgrupper att det inte spelar så stor roll om de delar på ett internationellt band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 JAAA! Crystal Castles till Emmaboda. "Såg att Crystal Castles ligger på Monstera. Ni vet vad ni ska göra." skrev jag 10:48 idag, och i eftermiddag släppte de Fa-an vad juste, lär bli bra. Kan tänka mig att de har en del "awkward" fans, men spela roll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Haha, jag ringde en vän och sa "Crystal Castles kan bli det här årets Justice, om än mindre" och tydligen var de sugna att dela på ett band igen. Kul, det där samarbetet, känns som att de lockar så olika målgrupper att det inte spelar så stor roll om de delar på ett internationellt band. Haha, tänkte ungefär samma sak att dem har nått gömt sammarbete, typ. Jag vill ändå till emmabond, men får se om jag tar mig ditt => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 JAAA! Crystal Castles till Emmaboda. "Såg att Crystal Castles ligger på Monstera. Ni vet vad ni ska göra." skrev jag 10:48 idag, och i eftermiddag släppte de Crystal Castles Fantastiskt! Nu är jag lycklig. Fan så underbart! Nu är saken klar, köper biljett idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 (redigerad) Detektivbyrån till Arvika. *Sen edit* En levande legend är ju klar för Sweden Rock för tusan, Johnny Winter, han tillhör den där skaran av musiker som kan gnida en gitarr på det där speciella sättet, för er som inte vet men han är, kolla upp hans gig från Woodstock 69. Bara att få se honom skulle vara värt entrèpengen. Redigerad 10 december, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Även ¤ Volbeat ¤ Eric Sardinas ¤ H.E.A.T ¤ The Chair till Sweden Rock. Axels bror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 till Sweden Rock. Axels bror. Min bror, rockstjärnan Det har debatterats flitigt om deras medverkande i Melodifestivalen på SRF-forumet, må jag lova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Min bror, rockstjärnan Det har debatterats flitigt om deras medverkande i Melodifestivalen på SRF-forumet, må jag lova! Haha, wow! Engel till Arvika. Thåström Anna Ternheim Timbuktu Melody Club Sonic Syndicate Fatboy Pilgrimz Parken Erik Hassle till Putte i Parken. Redigerad 10 december, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 (redigerad) Markus Krunegård till Hultsfred. Och till Arvika kommar: Thåström Frida Hyvönen Style of Eye Elegant Machinery Redigerad 11 december, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 (redigerad) The Heart Strings till Hultsfred. Senare idag ska Siesta! ha sitt första bandsläpp och de hade en del roliga akter förra året. Ska bli intressant. Adept Anna Maria Espinosa As In RebekkaMaria [DK] Cult of Luna Dúné [DK] Eldkvarn Frida Hyvönen herbrightskies I are droid Kleerup Markus Krunegård Nordpolen Parken The (International) Noise Conspiracy Tiger Lou blev det till Siesta. Riktigt bas-släpp, alla artister kommer med 99% säkerhet vara på många andra festivaler i sommar. Redigerad 12 december, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 The Heart Strings till Hultsfred. Senare idag ska Siesta! ha sitt första bandsläpp och de hade en del roliga akter förra året. Ska bli intressant. Adept Anna Maria Espinosa As In RebekkaMaria [DK] Cult of Luna Dúné [DK] Eldkvarn Frida Hyvönen herbrightskies I are droid Kleerup Markus Krunegård Nordpolen Parken The (International) Noise Conspiracy Tiger Lou blev det till Siesta. Riktigt bas-släpp, alla artister kommer med 99% säkerhet vara på många andra festivaler i sommar. OMG. Vart ligger Siesta, vad kostar en biljett dit och är det långt från Norrland? >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 OMG. Vart ligger Siesta, vad kostar en biljett dit och är det långt från Norrland? >: Rätt så jättelångt. Hässleholm, Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts