AngryAxel Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Den setlisten kan man ju nästan bara drömma om. Ptja, Roskilde plockade Killers, Arctic Monkeys, In Flames och Muse förra året. Inget är omöjligt! Oh, dessutom bjöd de på QotSA, RHCP, Beastie Boys, Klaxons och Arcade Fire, för att nämna några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Ptja, Roskilde plockade Killers, Arctic Monkeys, In Flames och Muse förra året. Inget är omöjligt! Oh, dessutom bjöd de på QotSA, RHCP, Beastie Boys, Klaxons och Arcade Fire, för att nämna några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) Beach Boys till Pite havsbad Redigerad 2 december, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Beach Boys till Pite havsband Vad är det för något? En festival? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Vad är det för något? En festival? Glöm det, såg fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Vad är det för något? En festival? Random campingplats som råkar ha ett badhus av den bättre sorten som dom lever på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Emmaboda har bandsläpp på onsdag - riktigt härligt. Blir förmodligen inget stort internationellt än utan massa medelstora svenska indieakter. Fint! Jag bokar ifall jag får med mig en vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Beställde nyss Emmabodabiljett - 495:- ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Beställde nyss Emmabodabiljett - 495:- ju! Härligt! Du kommer inte bli besviken, världens mysigaste festival. Maia Hirasawa till Hultsfred. Har inte lyssnat särskilt mycket på henne, men skulle gå på hennes spelning bara för hur söt hon är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Maia Hirasawa till Hultsfred. Har inte lyssnat särskilt mycket på henne, men skulle gå på hennes spelning bara för hur söt hon är. Åh, hennes 'Though, I'm Just Me' tycker jag du borde kolla in. Ap-coolt skivomslag, och hela skivan bara andas braighet. Ioförsig blir jag inte lika betuttad och pirrig som man kan bli av bra musik när jag lyssnade igenom den idag som jag blev för ett och ett halvt år sedan. Men den är fortfarande bättre än det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Vilken kass julkalender Arvika har, bara intervjuer och nyheter på deras hemsida än så länge, hoppas på nått bandsläpp snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Håller med, den har hittills varit riktigt tråkig. Igår presenterade de festivalhistoria. Finns på wikipedia och alla andra festivaler har det redan.. Vilken svensk festival tror ni lyckas boka The Killers? Hultsfred, Arvika eller någon Lugerägd festival? The Killers är inte för dyra för Rockparty längre, i alla fall, och lär inte vara för Arvika heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Håller med, den har hittills varit riktigt tråkig. Igår presenterade de festivalhistoria. Finns på wikipedia och alla andra festivaler har det redan.. Vilken svensk festival tror ni lyckas boka The Killers? Hultsfred, Arvika eller någon Lugerägd festival? The Killers är inte för dyra för Rockparty längre, i alla fall, och lär inte vara för Arvika heller. Dom passar ju bäst på Hultsfred och tror att dom ligger högt upp deras önskelista, listan som publiken fick göra toppar dom ju, det som talar för det är väl att dom ev redan kommer på en europaturne under våren. Men ett band som jag tror Arvika kommer norpa är Glasvegas (inget jag kanske skulle se, men ändå). Ska förövrigt boka biljetter till Arvika vid nästa löning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Timbuktu till Hultsfred. Helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Arvikas lucka var en livsstidsbiljett! Deras 10 mest önskade band är 1. Daft Punk 2. The Killers 3. Muse 4. The Knife 5. Arctic Monkeys 6. Coldplay 7. In Flames 8. Justice 9. Placebo 10. Psyclon Nine vore inte helt fel om de plockade några av dem. YA RIGHT Dessutom kommer varken Daft Punk, Justice eller Knife turnera i år vad jag har förstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Dom passar ju bäst på Hultsfred och tror att dom ligger högt upp deras önskelista, listan som publiken fick göra toppar dom ju, det som talar för det är väl att dom ev redan kommer på en europaturne under våren. Men ett band som jag tror Arvika kommer norpa är Glasvegas (inget jag kanske skulle se, men ändå). Ska förövrigt boka biljetter till Arvika vid nästa löning. The Killers vore verkligen drömbokning för Hultsfred. Ibland glömmer jag hur mycket de drar - känns som att nästan alla mina vänner skulle vilja åka om de kom. Även de som inte är skilt musik/festivalintresserade. Jag tror Hultsfred får The Killers, Arvika MGMT och någon Lugerfestival Glasvegas. Vilken lista? Den man röstade på? Var kan man se den? Timbuktu till Hultsfred. Helt ok. Helt ok. Dessutom kommer varken Daft Punk, Justice eller Knife turnera i år vad jag har förstått. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Timbuktu till Hultsfred. Helt ok. Även om det inte är en så attraktiv bokning så skulle jag säga mer än helt okej, Timbuktu är helt enkelt jävligt kul att kolla på live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Deutsch-Amerikanische Freundschaft till Arvika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Deutsch-Amerikanische Freundschaft till Arvika. Arvika som vanligt slår till med en bokning utöver det vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Arvika som vanligt slår till med en bokning utöver det vanliga. Jag har aldrig hört namnet. Berätta för en oinvigd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts