Pixiegnom Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Ska nog på Stagedive Day Out '09 den 22 Augusti. Det enda bandet jag är intresserad av är egentligen Millencolin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 (redigerad) A Day To Remember - Downfall of Us All - Download 09! Kung! Orkar inte ladda upp mer filmer! Tog lång tid Redigerad 16 juni, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Nu ska man inte lita på väderleksrapporter till 100 %, men :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2009 Nu ska man inte lita på väderleksrapporter till 100 %, men :D :D Gosh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Gosh! Med på "miniforumträff"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Förhoppningsvis är vi ett gäng som bilar ner till Tyskland och går på Melt! Festival 17-19 juli. Bloc Party, Oasis, Kasabian, Phoenix, Glasvegas, The Whitest Boy Alive, Klaxons, Foals, MSTRKRFT, Crystal Castles, Metronomy, Simian Mobile Disco, Animal Collective, Boys Noize, Digitalism, Patrick Wolf och Passion Pit är det jag vill se. Förresten upptäckte jag just nu att Phoenix var bokade, lycka! http://www.meltfestival.de/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Någon mer här än jag som ska jobba som funk på Arvika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Förhoppningsvis är vi ett gäng som bilar ner till Tyskland och går på Melt! Festival 17-19 juli. Bloc Party, Oasis, Kasabian, Phoenix, Glasvegas, The Whitest Boy Alive, Klaxons, Foals, MSTRKRFT, Crystal Castles, Metronomy, Simian Mobile Disco, Animal Collective, Boys Noize, Digitalism, Patrick Wolf och Passion Pit är det jag vill se. Förresten upptäckte jag just nu att Phoenix var bokade, lycka! l] Holy f-k, coolt! Är du hemma nu förresten? Någon mer här än jag som ska jobba som funk på Arvika? *viftar med handen*. Stagehand på Vintergatan, du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Holy f-k, coolt! Är du hemma nu förresten? *viftar med handen*. Stagehand på Vintergatan, du? Ja, synd bara att det är med universums största slackers resan isåfall görs, och allt fixande av bil, resplan och biljettbokande ligger på dem eftersom jag är på Öland ända fram till Hultsfred, men jag hoppas de fixar det. Jag är hemma ikväll bara, skulle vara ledig imorgon så jag åkte hem ikväll och åker upp imorgonkväll. Galet skönt att vila upp sig, jag har jobbat tio timmar om dagen i tolv dagar eller någonting. Har du bestämt huruvida du ska på Hultsfred eller inte än? Jag har bytt nummer och sådär så om du ska dit får vi fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 *viftar med handen*. Stagehand på Vintergatan, du? Jag ingår i pantburkssamlingsarmén! Det enda jag har jobbat på under en festival tidigare är min egen fylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Ja, synd bara att det är med universums största slackers resan isåfall görs, och allt fixande av bil, resplan och biljettbokande ligger på dem eftersom jag är på Öland ända fram till Hultsfred, men jag hoppas de fixar det. Jag är hemma ikväll bara, skulle vara ledig imorgon så jag åkte hem ikväll och åker upp imorgonkväll. Galet skönt att vila upp sig, jag har jobbat tio timmar om dagen i tolv dagar eller någonting. Har du bestämt huruvida du ska på Hultsfred eller inte än? Jag har bytt nummer och sådär så om du ska dit får vi fixa det. Hursomhelst ska det bli kul att höra en redogörelse sen! Och jag skippar Hultsfred - har redan för mycket inplanerat, och ska försöka jobba i juli dessutom. Biljetten är såld, men det var inte utan vemod jag gjorde det Jag ingår i pantburkssamlingsarmén! Det enda jag har jobbat på under en festival tidigare är min egen fylla. Junkyard hero! Coolt, vi kanske springer på varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Med på "miniforumträff"? Ahem.. Njae, det skulle vara om vi råkar ses och känner igen varandra, jag är inte mycket för sådana saker egentligen. Det kanske låter elakt men det är inget mot just dig eller gtasajten i stort, jag håller mig hellre till folk jag känner. Nu när jag skriver det låter alltsamman förresten konstigt, men aja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 off tp P&L nao, kthxbai. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Emmaboda: Marina and the diamonds Florence Valentin Den Svenska Björnstammen Körsbärsfettera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Sthlm Jazzfestival, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 The Kooks ställer in @ Peace & Love. Puh, jävla tur att man inte köpte biljett... Aja, jag skall dit ändå imorgon och hälsa på bekanta utanför ingången och runt campingen, jag hejar om jag ser dig kicken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 (redigerad) Sthlm Jazzfestival, någon? Är väldigt sugen! Allen Toussaint, Booker T, Erykah Badu, Sonny Rollins, Timbuktu, m fl. Känns också som att om man plockar en okönd artist på måfå är chansen stor att det blir en bra konsert. Ska du själv gå? The Kooks ställer in @ Peace & Love. Puh, jävla tur att man inte köpte biljett... Aja, jag skall dit ändå imorgon och hälsa på bekanta utanför ingången och runt campingen, jag hejar om jag ser dig kicken! Jättetrist, men jag ska inte förneka att jag känner lite skadeglädje. Redigerad 25 juni, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Ska fanse med mina föräldrar om jag kan krita 1500 spänn till Hultsfredbiljetten. Kanske får ni möta Kebab där trots allt. Vilka ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Kanske jag och Tweak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Junkyard hero! Coolt, vi kanske springer på varandra Det gör vi kanske Hoppas Arvika blir fint. Jag har aldrig varit där innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts