Tweak Skrivet 19 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Sen finns ju en liten sak till vi hade nu bara tänkt att göra programmet klart. Men eftersom vi nu igen är ute efter ngt lite större så måste man försöka med flera och ibland får man mer på kroken än vad man kunde tro ....... Låter ju lovande i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 WTAI släpper: Florence Valentin Perssons Pack Dundertåget Jonathan Johansson Asha Ali Hassle Och till Sonisphere kommer: The Hives Machine Head Anthrax The (International) Noise Conspiracy Stockholms jazzfestival som faktiskt brukar få några bra namn släpper: Lauryn Hill Joss Stone Erykah Badu Sonny Rollins Siesta släppte idag: Timbuktu & Damn Promoe & Spiderdogs Molotov Jive Dead By April Casio Kids [NO] Rumble In Rhodos [NO] David Sandström Overdrive The High fives Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Storsjöyran släppte idag: Mew Dead By April Olle Ljungström Tomas Andersson Wij Hajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Storsjöyran släppte idag: Mew Dead By April Olle Ljungström Tomas Andersson Wij Hajen Så jävla fittigt är det, Sverige-exklusivitet på Mew. SLAGSMÅLSKLUBBEN PETTER DUNGEN KID CUDI [uS] JENNY WILSON SOLID GOLD [uS] TOTALT JÄVLA MÖRKER THE BOXER REBELLION [uS] HOWLING BELLS [AU] HATCHAM SOCIAL [uK] IT’S A MUSICAL [s/DE] LOVE IS ALL RAUBTIER Till Hultsfred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 (redigerad) Så jävla fittigt är det, Sverige-exklusivitet på Mew. Nja, jag är hyfsat glad, Crystal Castles är det ända & mew ja vill se just nu.. Fy helvete, så ställer Crystal Castles in. Redigerad 23 april, 2009 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Så jävla fittigt är det, Sverige-exklusivitet på Mew. SLAGSMÅLSKLUBBEN PETTER Till Hultsfred. Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 (redigerad) Vill se jobbigt mycket på Hultsfred i år The Killers Kings of Leon Franz Ferdinand Regina Spektor Klaxons White Lies Hello Saferide Slagsmålsklubben Markus Krunegård The Virgins The Boxer Rebellion The Heart Strings Skansros Kid Cudi Sen vore väl Timbuktu, The Sounds, Mando Diao, Petter och Thåström kul de med. Redigerad 28 april, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 (redigerad) Sen vore väl Timbuktu, The Sounds, Mando Diao, Petter och Thåström kul de med. The Sounds är rätt roliga live. Sist jag såg dem hällde Maya starköl i fejset på de närmast scenen och visade trosorna och började stönandes jucka mot mikrofonstativet. Redigerad 28 april, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 The Sounds är rätt roliga live. Sist jag såg dem hällde Maya starköl i fejset på de närmast scenen och visade trosorna och började stönandes jucka mot mikrofonstativet. Har sett dem ett antal gånger, är ju inget vidare band dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 - Hej det är Anna - Hej det är Jakob, vad gör du? - Du väckte mig - Emmaboda har haft bandsläpp - Okeej... - Gissa vilka! - Nej jag vågar inte - Ska jag spela det för dig? - Ja *paus och sen hör jag från telefonluren* -AAAHHHHHHHHH! The Wombats till Emmaboda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 - Hej det är Anna - Hej det är Jakob, vad gör du? - Du väckte mig - Emmaboda har haft bandsläpp - Okeej... - Gissa vilka! - Nej jag vågar inte - Ska jag spela det för dig? - Ja *paus och sen hör jag från telefonluren* -AAAHHHHHHHHH! The Wombats till Emmaboda! Hah, fan vad bra! WTAI släppte nyss De nybokade är: Hello Saferide Adiam Dymott Loney Dear Tiger Lou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 WTAI släppte nyss De nybokade är: Hello Saferide Adiam Dymott Loney Dear Tiger Lou Hoppas det kommer lite fler internationella band snart, dom senaste släppen har ju i stort sätt bara vart svenska band. Hultsfred släpper: LUDACRIS [uS] PROMOE OZOMATLI [uS] MELODY CLUB LUCY LOVE [DK] CLEO MOHAMMED ALI MONDE YEUX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Riktigt tungt med Ludacris. Hultsfred har riktigt fin hiphoplineup i år - Ludacris, Promoe, Kid Cudi, Henok Achido, Ozomatli och Mohammed Ali. Och Petter ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Riktigt tungt med Ludacris. Hultsfred har riktigt fin hiphoplineup i år - Ludacris, Promoe, Kid Cudi, Henok Achido, Ozomatli och Mohammed Ali. Och Petter ju! P&L är också ganska bra med bl.a. Promoe, Atmosphere, Immortal Technique och Prop Dylan. Andra artister jag vill se där är Laleh, A Camp, Gentleman, Kleerup, Lykke Li, The Kooks, Govenor Andy, Peter Dohery, Turbonegro, Hello Saferide, Kalle Baah, Moneybrother och SMK. Det är ingen dålig line up assååå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Popganda släpper Camera Obscura, The Teenagers och Parken Bra släpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Popganda släpper Camera Obscura, The Teenagers och Parken Bra släpp. Verkligen, Popaganda är helgrymt i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 My Dying Bride (UK) Hatesphere (DK) Illfigure (S) Sterbhaus (S) Hellzapoppin (US) till Metaltown De har även släppt speldagarna: FREDAG: Slipknot Disturbed Volbeat Napalm Death Meshuggah Pain Trivium Children Of Bodom Municipal Waste Hatesphere Dead By April Pilgrimz Bullet Hellzapoppin LÖRDAG: Marilyn Manson DIR EN GREY Dragonforce Opeth The Haunted All That Remains Mustasch My Dying Bride Bring Me The Horizon Girugamesh Mucc Cult Of Luna Evergrey August Burns Red Hellzapoppin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Verkligen, Popaganda är helgrymt i år. Verkligen, och det löjliga priset för allt, 2 dagar 475 kr + 25 kr serviceavgift. Glasvegas är enligt deras myspace klara för Waay out West. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 JAAAAAAAAA EAGLES OF DEATH METAL TILL ARVIKA!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Peace and Love: Carl Barât [uK] Peter Doherty [uK] He, sen en bokning av Yeti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts