Kiedis Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 Arvika har kommit igång bra nu. Röyksopp (NO) The Mars Volta (us) Adrian Lux (se) Palpitation (se) Poni Hoax (fr) Motor (fr) OJOJ säger jag, The Mars fakking Volta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) Arvika är helt klart bättre än Hultsfred objektivt sett. Känns som de kan sälja hur mycket som helst i år. Förresten kommer My Bloody Valentine och lite annat till Way Out West, uppdaterar när jag ätit. Redigerad 25 mars, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Where The Action Is släpper: Pixies (US) The Pretenders US) Fever Ray Jenny Wilson Markus Krunegård Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Where The Action Is släpper: Pixies (US) The Pretenders US) Fever Ray Jenny Wilson Markus Krunegård Och det snackades om monstersommar förra året.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Way Out West släpper: My Bloody Valentine (IE) Basement Jaxx (UK) Grizzly Bear (US) Florence and the Machine (UK) Amadou & Mariam (ML) Vetiver (US) Monotonix (IL) Woodpigeon(CA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Roskilde släppte nyt idag: Pet Shop Boys, M.Ward, och Mikael Simpson & Sølvstorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Vilka ska på Emmabodafestivalen? Va,v a va va v a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Vilka ska på Emmabodafestivalen? Va,v a va va v a? Jag kommer nog vara där - har biljett, men ännu inget sällskap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Kommer Slagsmålsklubben till Hultsfred, tror ni? Har massor vänner som ska åka dit och har ärligt talat börjat bli ganska rejält sugen. Men jag vägrar åka till en festival som mitt favoritband inte är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Jag kommer nog vara där - har biljett, men ännu inget sällskap! Okej, nice. Jag vill verkligen och har en kompis som visat intresse men har bara probs att komma dit. Får se hur vi ska lösa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Kommer Slagsmålsklubben till Hultsfred, tror ni? Har massor vänner som ska åka dit och har ärligt talat börjat bli ganska rejält sugen. Men jag vägrar åka till en festival som mitt favoritband inte är på. Vet inte, men de spelar I Hultsfred på skärtorsdagen Redigerad 30 mars, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 Kommer Slagsmålsklubben till Hultsfred, tror ni? Har massor vänner som ska åka dit och har ärligt talat börjat bli ganska rejält sugen. Men jag vägrar åka till en festival som mitt favoritband inte är på. P&L? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Roskilde släpper Yeah Yeah Yeahs Gang Gang Dance The Pains Of Being Pure At Heart Storsjöyran släpper Lady GaGa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Kommer Slagsmålsklubben till Hultsfred, tror ni? Har massor vänner som ska åka dit och har ärligt talat börjat bli ganska rejält sugen. Men jag vägrar åka till en festival som mitt favoritband inte är på. På en fråga om SMK + två andra band svarade deras pressansvarige att de i alla fall hade chans på Slagsmålsklubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Kommer Slagsmålsklubben till Hultsfred, tror ni? Har massor vänner som ska åka dit och har ärligt talat börjat bli ganska rejält sugen. Men jag vägrar åka till en festival som mitt favoritband inte är på. Ha inga höga förväntningar dock. Har blivit besviken alla två gånger jag sett SMK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Ha inga höga förväntningar dock. Har blivit besviken alla två gånger jag sett SMK. Såg du dem på Emmaboda förra året? Av det jag minns var det asbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Vet inte om någon skrivit det redan: A Clamp och Lady GaGa till Storsjöyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Såg du dem på Emmaboda förra året? Av det jag minns var det asbra. Minns inte om jag såg dem där eller inte. 09.04.02 Nya Artister The Pains Of Being Pure At Heart Handsome Furs Monde Yeux O så en tråkig nyhet Mstrkrft ställer in... Och till sist en glad nyhet att The Bloody Beetroots ersätter Synd med mstrkft men tummen upp för The Bloody Beetroots! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Nu börjar det ju dra ihop sig, måste bestämma mig Way out West har grym lineup, dit måste jag nästan åka. En endagsbiljett till P&L för att se Pete vore asbra och Emmaboda känns ändå rätt OK (Handsome Furs har jag bara hört lite men det jag har hört är jättebra, The Pains of Being Pure at Heart har jag lyssnat en del på, Markus Krunegård vill jag se igen och sen finns ju alla helt OK-artister man gärna vill se). Är det någon som hänger med på någon av dessa? Jag kan köra dit och hem, behöver bara sällskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 (redigerad) Nu börjar det ju dra ihop sig, måste bestämma mig Way out West har grym lineup, dit måste jag nästan åka. En endagsbiljett till P&L för att se Pete vore asbra och Emmaboda känns ändå rätt OK (Handsome Furs har jag bara hört lite men det jag har hört är jättebra, The Pains of Being Pure at Heart har jag lyssnat en del på, Markus Krunegård vill jag se igen och sen finns ju alla helt OK-artister man gärna vill se). Är det någon som hänger med på någon av dessa? Jag kan köra dit och hem, behöver bara sällskap. Hey, WoW vore inte dumt! Men jag väntar några veckor med att bestämma mig, jag måste jobbigt nog tänka på ekonomin i sommar. Redigerad 3 april, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts