iweX Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 TV On The Radio till yran, yesssss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Ansökt om att jobba som volontärarbetare under WoW nu. Har jag tur så får jag serva Lilly Allen och Band of Horses med lite drickar, eller kanske stå i diket under deras spelningar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Dead By April till Hultsfred. LA GUNS PURE MANIA - Reunion på RW! WOLF MEMORY GARDEN WOLVERINE till Rockweekend. Och hela Storsjöyrans släpp löd Lorentz & M.Sakarias TV On the Radio Petter Veronica Maggio Henok Achido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Såhär blir det på Download! Har beställt 3 dagars biljett inklusive camping och flygbiljetter! Fan vad jag längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Såhär blir det på Download! Har beställt 3 dagars biljett inklusive camping och flygbiljetter! Fan vad jag längtar! Fyfan vad coolt! Du får återkomma och berätta hur allting var och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Men bajsans i mig. P&L-biljetterna måste bokas snarast! Hade snålt med pengar så jag kunde itne boka. Har tillräckligt nu. Hade ingen att åka med så jag vågade inte boka. Har många nu. Trodde att päronen skulle lacka så jag vågade inte boka. De tyckte det lät som en BRA( ) idé. Allt vill ha mig dit. Jag vill dit. Nu ska jag göra slag i saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Jag måste hitta nån polare som ska till P&L med. åh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Korn till Arvika. Depeche Mode, Nine Inch Nails och Korn som headliners. Helt okej... Även Jenny Wilson, Adiam Dymott, Yuksek, Jonna Lee, Joel Alme och Nordpolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Lily Allen och TONY ALLEN (NGA) till Roskilde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Lil Wayne och Social Distortion till Roskilde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Sahara Hotnights & Simon Norrsveden till Putte i Parken. Börjar seriöst fundera på att köpa biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 (redigerad) Crystal Castles Emmabodafestivalen. Jag känner ett sug som jag aldrig känt förut. Edit: Fast huldsfred har ju en hel del fina band också.. Jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiill. D: Redigerad 21 mars, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Lowood till Hultsfred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Emmaboda: Svenska Akademien The Haunted Ashbury Heights City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Pet shop boys skall tydligen till Roskilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Pop Dakar återvänder! Pop Dakar kan med stolthet presentera de fem första banden till årets festival! Dag för dag är ännu ett syskonpar som skapar fantastisk musik. Den 1 maj släpps debut-ep:n "Shooting from the Shadows" och de kommer direkt från en Europaturné till Pop Dakar. The Dora Steins, en fiktiv familj som spelar ösig electropop av allra finaste märke. Friday Bridge, numera en duo, släppte nyligen sitt andra album efter den tokhyllade debuten för två år sedan. Modern elektronisk musik med 80-talsinfluenser kryddad med klassiska referenser Dessutom kommer vi bjuda på spelningar med Moofish Catfish och Vargpakten. Totalt kommer Pop Dakar att presentera 15 spännande akter på två scener. Mer information på www.popdakar.nu. Lördag 30 maj kl 14.30-03.00. Gula villan, Frescati (T-Universitetet). 18 år. Fri entré. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 JAAAAA!!! Dans Dakar var så jävla roligt i sensomras. Det här blir lite mer hardcore, 14.30-03.00. Friday Bridge, imponerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 (redigerad) JAAAAA!!! Dans Dakar var så jävla roligt i sensomras. Det här blir lite mer hardcore, 14.30-03.00. Friday Bridge, imponerande. Laakso på Pop Dakar '07 var en av de första spelningar jag fotade, det var väldigt speciellt Elva nya band till Hultsfred Elva nya namn till sommarens festival. Och det är en salig blandning av kultikon, svenska favoriter, grymma debutanter, finstämda stunder, svängig hiphop, politisk okorrekthet och en massa annat. Känner du inte igen Cyndi Lauper så är det dags att göra hemläxan. 1984 sålde hennes debutalbum 16 miljoner ex och skapade odödliga hits som "Girls Just Want To Have Fun" och "True Colors". Förra året släppte Cyndi Lauper en mäktig comeback, där hon bland annat hade samarbetat med Basement Jaxx och Kleerup. Dessutom är två av våra personliga svenska favoritband klara – vi säger välkommen tillbaka till Hultsfred till Sahara Hotnights och Mando Diao. I övrigt då? Tja, vi har svängig hiphop (Madcon), politisk okorrekthet (Nashville Pussy), dansrock (The Virgins) och en hel massa annat. Fullständigt släpp: CYNDI LAUPER [uS] MANDO DIAO SAHARA HOTNIGHTS NASHVILLE PUSSY [uS] THE VIRGINS [uS] MADCON [NO] THE DØ [FR] PRISCILLA AHN [uS] MFMB OH LAND [DK] SKANSROS Redigerad 25 mars, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 The Virgins, fint! Kanye West, Eagles of Death Metal, Oh No Ono och Peter Sommer till Roskilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2009 The Virgins, fint! Kanye West, Eagles of Death Metal, Oh No Ono och Peter Sommer till Roskilde. Oh, jag kan verkligen se Kanye på orangea scenen - bra släpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts