Gof Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Opeth (S) Meshuggah (S) Cult of Luna (S) Mustasch (S) All That Remains (US) Evergrey (S) All Hell (S) Till Metaltown! Fuck to the ing. All That Remains. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 All That Remains. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Själv ska man högst troligt till Uppsala Reggae-festival i år Jag vet inte vilka som kommer dit, men jag vet att bland annat Jah Cure och Soldiers of Jah Army har varit där tidigare så det ska bli intressant och riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Riktigt bra band till Hultsfred FRANZ FERDINAND [uK] THE SOUNDS KLAXONS [uK] WHITE LIES [uK] DAN BLACK [uK] MARNIE STERN [uS] GRAVEYARD HENOK SIMON NORRSVEDEN PRETTY WHORES TWIGGY FROSTBITE MELEEH WALKING WITH STRANGERS THE KOO KOO’S THE SACRED SAILORS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Yes! Faith No More ska till Download! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Riktigt bra band till Hultsfred FRANZ FERDINAND [uK] THE SOUNDS KLAXONS [uK] WHITE LIES [uK] DAN BLACK [uK] MARNIE STERN [uS] GRAVEYARD HENOK SIMON NORRSVEDEN PRETTY WHORES TWIGGY FROSTBITE MELEEH WALKING WITH STRANGERS THE KOO KOO'S THE SACRED SAILORS Riktigt kul släpp. Dock är ju inte Where The Action Is mycket sämre. Neil Young, Nick Dave and the Bad Seeds, Duffy och Seasick Steve släpptes idag. Kommer för övrigt bli dålig uppdatering av förstaposten denna veckan, kommer i princip inte ha någon tid, bara så ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Enligt Boys Noize's myspace kommer de till Emmaboda i år igen! Men sen tycker jag det får räcka med electro. Och några frukostpop-akter släppta: Miss Li Palpitation Hajen Little Marbles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Fever Ray, Fleet Foxes, The Mars Volta och Den Sorte Skole till Roskilde. Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Enligt GP, Lily Allen [uK] Arctic Monkeys [uK] Band of Horses [uS] Wilco [uS] Bon Iver [uS] Vivian Girls [uS] Jenny Wilson Fever Ray Timo Räisänen Calexico [uS] Chairlift [uS] Jay Reatard [uS] Crookers [iT] Erol Alkan The Big Pink [uK] Rise Against [uS] The Bronx [uS] Till Way Out West. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Lily Allen [uK] Arctic Monkeys [uK] Band of Horses [uS] Bon Iver [uS] Till Way Out West. Wow! Det blir nog en tripp till Slotsskogen i år igen om det fortsätter så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jag är sjukt taggad på Way out West nu! Arctic Monkeys, Wilco, Lily Allen, Jay Reatard, Band of Horses, det kan inte bli mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Ååååååååååh vad jag ska till WoW. Band of Horses för ban! Grymt bra bokning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Sonisphere har några band klara till Sverige. Cradle of Filth Primal Scream Lamb of God Mastodon Meshuggah Tungt med Primal Scream, men vette fan om jag tycker dom passar in här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaminari Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Vad kostar Rock Am Ring och vad har det för åldersgräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Hej Kaminari och välkommen till forumet <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Way out west!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 (redigerad) Sådär ja. Då var ansökan om funktionärsarbete inslängd. Vi får se hur det går. Nu har jag ju i alla fall jobbat där en gång tidigare vilket borde betyda något i alla fall Edit: Till hultsfred alltså. Fan va jag är virrig ibland! Redigerad 5 mars, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Storsjöyran: Amy Macdonald Opeth Sahara Hotnights Perssons Pack Sugarplum Fairy Deportees Florence Valentin Abalone Dots Erik Hassle Jonathan Johansson Itchy Days Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Usch på yran i år =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Usch på yran i år =( Mjo. Är dock sugen på att se Amy Macdonald. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts