KalleR Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Emmabodas lineup passar än så länge min smak överlägset bäst, jag har väldig tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Placebo till Siestafestivalen, och exklusivt dessutom, riktigt bra bokning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Emmaboda: Does It Offend You Yeah Familjen Moderat Likvidation Jonathan Johansson Sonic Syndicate The Baboon Show Emmaboda fortsätter leverera bra electrobokningar! Så jävla pepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) Emmaboda: Does It Offend You Yeah Familjen Moderat Likvidation Jonathan Johansson Sonic Syndicate The Baboon Show Emmaboda fortsätter leverera bra electrobokningar! Så jävla pepp! Vilket jävla år det blir alltså. Placebo till Siestafestivalen, och exklusivt dessutom, riktigt bra bokning. Min ordagranna reaktion: "Wow.... Ohh... Jääääävlar!". Årets mest oväntade, hittills. Endagsbiljett till Siesta, minst. Har massa vänner som ska dit. Redigerad 18 februari, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jävlar vad pepp jag är på emmaboda! Kommer komma asmycket skönt folk dit och banden är inte att klaga på. Ska dock inte bli fyra dagars karatefylla som förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Var har du hört det? De är ju bokade till en dansk någon dag innan/efter. edit: Efter, eftersom jag såg att de spelade 13 augusti på Öya. edit2: Beatday Festival spelar de på. Hyfsad lineup. http://www.beatday.dk/ Var lite egen re-search för någon månad sedan, men bli nog ändå Nogre med tanke på att det är närmast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Var lite egen re-search för någon månad sedan, men bli nog ändå Nogre med tanke på att det är närmast. Kan nästan love att de kommer till Way Out West annars. Emmaboda ska nästan dubbla sin artistbudget i år, jämfört med 2008. Låter lovande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 The Kooks [uK] Raised Fist Till Peace & Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Argh, fick det sagt i ett mail att Piteå Dansar och Ler skulle släppa första i slutet av Januari. Inget släppt än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 West Coast Riot har presenterat sina första artister. # Social Distortion (US) # Sick Of It All (US) # Raised Fist (S) # The Bouncing Souls (US) # The Living End (The Living End) # Parkway Drive (AU) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 2 Many Dj's till Emmaboda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 2 Many Dj's till Emmaboda. kan säkert vara sköna live. Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Sonic Youth [uS] Phoenix [FRA] Mando Diao Junior Boys [CAN] Till Siesta. Mustasch Fleet Foxes [uS] Anna Ternheim Andreas Tilliander Adam Heldring VETO [DA] Opeth Till Arvika. Oasis (UK) Till Roskilde. Siesta ser ut att få en stark lineup iår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 De nysläppta banden till Sweden Rock. SEVENDUST UNLEASHED CRUCIFIED BARBARA PILGRIMZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 AMADOU & MARIAM (MALI), Håkan Hellström och La Coka Nostra till Roskilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Nu har jag och en kompis sökt jobb som gatevakter på Siestafestivalen. Hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Yes, jag och en polare drar troligen ner till Download Festival i Donnington till sommaren! Slipknot Prodigy Mötley Crüe Limp Bizkit Korn Pendulum Dragonforce Devildriver Def Leppard Whitesnake Marilyn Manson ZZ Top Killswitch Engage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Bruce Springsteen & The E Street Band blir en av Glastonburys headliner i år. Fan vad jag skulle vilja åka på Glastonbury, men den är slutsåld sen länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Electric Boys till Sweden Rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Opeth (S) Meshuggah (S) Cult of Luna (S) Mustasch (S) All That Remains (US) Evergrey (S) All Hell (S) Till Metaltown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts