MiRRe Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Besöka USA Flytta till L.A Besöka Japan Jobba med fotografering Köpa en Corvette Flytta hemmifrån.... Djuphavsdykning Åka på Safari i Afrika Hoppa fallskärm Bli rik Adoptera ett barn Vissa känns ju väldigt far away men, innan jag dör lyder det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Testa Haaaaaave you met Ted? Och Suit up! Ha en stor skivsamling. Spela in i alla fall en av mina grymma filmidéer. Klippa av finansministerns hästsvans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Testa Haaaaaave you met Ted? Haha, kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Har kollat på gamla listor och fixat lite. Den här är ganska seriös faktiskt. 1. Lära mig engelska, tyska och eventuellt ett språk till flytande 2. Bli äckligt rik (skulle vara kul att sätta en viss siffra som jag vill nå innan en viss ålder, men sanningen är att jag bara vill bli så rik som möjligt så fort som möjligt) 3. Bli medlem i 100-klubben (Ha besökt minst 100 länder) 4. Idka samlag med min mellanstadielärare 5. Medverka(ensam eller i grupp) i en almanacka med lättklädda, "hunkiga" bilder 6. Bli påtvingad handbojor. (Inte den luddiga sorten) 7. Åka på en SegWay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Jag vill: - uppleva min 100 årsdag - åka jorden runt - spela på Sweden Rock Festival - röka på tills jag är helt wasted - bli svinrik One down, four to go... Men jag tror jag vill lägga till några. - besöka världens sju underverk - hoppa fallskärm - hoppa bungy-jump ... Ja, det kommer kanske fler senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 1. Lära mig engelska, tyska och eventuellt ett språk till flytande 2. Bli äckligt rik (skulle vara kul att sätta en viss siffra som jag vill nå innan en viss ålder, men sanningen är att jag bara vill bli så rik som möjligt så fort som möjligt) 3. Bli medlem i 100-klubben (Ha besökt minst 100 länder) 4. Idka samlag med min mellanstadielärare 5. Medverka(ensam eller i grupp) i en almanacka med lättklädda, "hunkiga" bilder 6. Bli påtvingad handbojor. (Inte den luddiga sorten) 7. Åka på en SegWay. 8. Köra en Lamborghini 9. Tatuera in något dumt på skinkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) När jag läser vissa inlägg i den här tråden kommer jag att tänka på ett citat från filmen Collateral: Someday? "Someday my dream will come..."? One night you'll wake up and discover it all flipped on you. Suddenly you're old. It didn't happen! And it never will. Because you were never going to do it anyway. The dream on the horizon became yesterday and got lost. Then you'll bullshit yourself. It could never have been, anyway. You'll push it into memory and zone out in a barcalounger being hypnotized by daytime TV for the rest of your life. Redigerad 10 mars, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 (redigerad) fan va alla är ambitiösa då.. jag vill bli stenrik och bygga mitt drömgarage på lite över 800m².. kommer aldrig att hända så jag hoppas bara att jag får gå i pension och ligga framför tv'n, chilla, och få betalt för det utan att någon jävel kommer och försöker tvinga en att arbeta och allt vad det nu är den gråa massan har bestämt att man måste göra.. Redigerad 13 mars, 2009 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 (redigerad) fan va alla är ambitiösa då.. jag vill bli stenrik och bygga mitt drömgarage på lite över 800m².. kommer aldrig att hända så jag hoppas bara att jag får gå i pension och ligga framför tv'n, chilla, och få betalt för det utan att någon jävel kommer och försöker tvinga en att arbeta och allt vad det nu är den gråa massan har bestämt att man måste göra.. Ey! DU! Det var inte igår man såg dig! För att bidra med någonting så vill jag kunna säga till mig själv att "Nu är jag nöjd". Mycket som ska uppfyllas, men jag vill kunna känna känslan av att ha kommit dit man ville komma. Redigerad 13 mars, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Bump! 1. Lära mig engelska, tyska och eventuellt ett språk till flytande 2. Bli äckligt rik (skulle vara kul att sätta en viss siffra som jag vill nå innan en viss ålder, men sanningen är att jag bara vill bli så rik som möjligt så fort som möjligt) 3. Bli medlem i 100-klubben (Ha besökt minst 100 länder) 4. Idka samlag med min mellanstadielärare 5. Medverka(ensam eller i grupp) i en almanacka med lättklädda, "hunkiga" bilder 6. Bli påtvingad handbojor. (Inte den luddiga sorten) 7. Åka på en SegWay. 8. Köra en Lamborghini 9. Tatuera in något dumt på skinkan 10. Förföra någon till tonerna av valfri Barry White-låt. Hade en till som jag tänkte skriva ner (det var till och med på grund av den som jag googlade fram tråden), men glömde givetvis bort... Flytta den här tråden till loungen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2011 Bump! 10. Förföra någon till tonerna av valfri Barry White-låt. Hade en till som jag tänkte skriva ner (det var till och med på grund av den som jag googlade fram tråden), men glömde givetvis bort... Flytta den här tråden till loungen kanske? Aye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 - Säga "Du kan inte avskeda mig - JAG SLUTAR!" Eller riktigt så sa jag inte utan det var mer: - Du jag tycker inte att det här funkar, du får jobba veckan ut men sen förnyar jag inte ditt kontrakt. - Det är lugnt, jag har ändå ingen lust att vara kvar på det här stället. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Lite saker iaf, updaterar när jag kommer på mer! 1. Att få stå på en stor scen med ett par hundra folk omkring som lyssnar på oss (bandet) Inte med bandet, men på annat håll 2. Få ett ordentligt jobb som jag trivs med 3. Skaffa körkort 4. Köpa en ny gitarr (hatar den jag har nu) 5. You know what med en MILF vore inte direkt fel heller 6. Resa utomlands (aldrig varit det ) 7. Få resa till Japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 (redigerad) Okej, för att göra en seriös lista: Roadtrip i USA. Flyga i en Boeing 747/Airbus A380. Få in en bild på Airliners.net. Sälja ett fotografi. Ta körkort. Besöka London igen, och verkligen uppleva staden. Hoppa fallskärm/bungeejump. Det går framåt! Redigerad 17 maj, 2011 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 Vet inte om jag skrivit i tråden innan, men min dröm jag skulle vilja genomföra innan jag tar hissen ner, är att göra en jordenruntresa på ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 1. Lära mig engelska, tyska och eventuellt ett språk till flytande 2. Bli äckligt rik (skulle vara kul att sätta en viss siffra som jag vill nå innan en viss ålder, men sanningen är att jag bara vill bli så rik som möjligt så fort som möjligt) 3. Bli medlem i 100-klubben (Ha besökt minst 100 länder) 4. Idka samlag med min mellanstadielärare 5. Medverka(ensam eller i grupp) i en almanacka med lättklädda, "hunkiga" bilder 6. Bli påtvingad handbojor. (Inte den luddiga sorten) 7. Åka på en SegWay. 8. Köra en Lamborghini 9. Tatuera in något dumt på skinkan 10. Förföra någon till tonerna av valfri Barry White-låt. 11. Fylla ett helt kylskåp med öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts