Grumpy Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Jag vill dö innan jag dör. Tänker er rubrikerna i Aftonbladet- Man dog innan han skulle dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Tänker er rubrikerna i Aftonbladet- Man dog innan han skulle dö. Dö i förtid kallas det, det är nog rätt enkelt att hitta rätt många kändisar som gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Jag kan följa med! Är lika fascinerad av filmen och boken som du verkar vara, faktiskt. Fuskedit: Jaha.. Du ville åka ensam... Visst går det att åka fler, inga problem. Men då gäller det ju att alla är inställda och vill uppleva samma saker för att inte resan ska bli som en vanlig semester med polarna i stort sätt. Skulle jag ta med mina IRLs skulle det aldrig funka, då skulle det bli en hel del drickande och vi skulle genast söka oss till närmsta stad, och der kan jag ju göra när jag vill, jag vill göra något som man inte kan göra varje dag. Eftersom du verkar vara lika fascinerad så är det nog ingen fara, men tycker resan förlorar sin charm lite och även själva poängen med den. För det finns nämligen ett citat från boken/filmen som jag valt att sträva efter, "Ultimate Freedom". Den känslan tror jag är rätt svår att uppnå om man är fler, eftersom någon av oss måste följa vad den andra vill någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Dö i förtid kallas det, det är nog rätt enkelt att hitta rätt många kändisar som gjort. Det vet jag, det var ett uselt skämt som faileade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Det vet jag, det var ett uselt skämt som faileade. Nädå, han är bara på tok för torr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 (redigerad) 1. Bli millijonär 2. Lära mig stava till det. One down, one to go Redigerad 10 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 2. Lära mig stava till det. Ehhhh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 1. Bli millijonär 2. Lära mig stava till det. One down, one to go FAIL! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxx Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 (redigerad) Jag har två och ett halvt mål: 1. Prata med helium. Klart! 2. Åka till USA. Och kanske bli miljonär. Redigerad 13 oktober, 2008 av maxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Jag tror att det vore jävligt kul att spela in en skiva. Kanske besöka London någon mer gång. Sen kommer jag inte på något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 -Klara teoriprovet den 27:e -Klara uppkörningen den 29:e -Uppleva ett SM-guld för AIK inom fotboll/hockey "igen" -Få ett jobb jag känner mig nöjd och glad över -Hitta den rätta Yay, en sak avklarad iallafall . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Yay, en sak avklarad iallafall . Grattis, får hoppas du uppnår punkt 2,4 och 5 också dåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Oh oh! kom på ett tillägg Åka till Wolf Park i USA och hälsa på vargarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Kom på tre till. 1. Klara hela GTA1. 2. Klara hela Starcraft + Brood War. 3. Klara hela Warcraft 2 - The Tides of Darkness + Beyond The Dark Portal. Kommer inte ihåg om jag skrivit dem förr, men nu ska jag lägga mig så jag tänker inte kolla. Körde lite GTA1 häromdagen och farao vad det är svårt, men det är inte omöjligt. Det SKA gå, och det SKA göras!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Kom på tre till. 1. Klara hela GTA1. 2. Klara hela Starcraft + Brood War. 3. Klara hela Warcraft 2 - The Tides of Darkness + Beyond The Dark Portal. Kommer inte ihåg om jag skrivit dem förr, men nu ska jag lägga mig så jag tänker inte kolla. Körde lite GTA1 häromdagen och farao vad det är svårt, men det är inte omöjligt. Det SKA gå, och det SKA göras!! Kan man klara GTA1 utan att fuska? Jag har för mig att det inte gick att spara, så jag körde samma uppdrag hela tiden.. men det var lika kul för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Kan man klara GTA1 utan att fuska? Jag har för mig att det inte gick att spara, så jag körde samma uppdrag hela tiden.. men det var lika kul för det. Sjävklart kan man klara det utan att fuska. Gäller bara att behålla alla multiplayers man får och klara de flesta uppdragen så kommer man upp i summan man ska ha. Att man bara har en chans att klara ett uppdrag på gör ju bara det hela mer spännande. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Sjävklart kan man klara det utan att fuska. Gäller bara att behålla alla multiplayers man får och klara de flesta uppdragen så kommer man upp i summan man ska ha. Att man bara har en chans att klara ett uppdrag på gör ju bara det hela mer spännande. ^^ Jag minns inga "multiplayers", vad var det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Jag minns inga "multiplayers", vad var det för nåt? För varje uppdrag man klarade fick man en multiplayer som dubblade poängen för allt man gör. Fanns även multiplayers i lådor gömda ute på stan (gula kryss). På vissa banor kan man få uppåt 25 multiplayers. Om man blir busted och saknar "Get out of jail freecard" halvaras multiplayern, därför kan det ibland vara bättre att ta självmord än att haffas så man får behålla multiplayern och får högre poäng. Vet inte om detta får dig att minnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 För varje uppdrag man klarade fick man en multiplayer som dubblade poängen för allt man gör. Fanns även multiplayers i lådor gömda ute på stan (gula kryss). På vissa banor kan man få uppåt 25 multiplayers. Om man blir busted och saknar "Get out of jail freecard" halvaras multiplayern, därför kan det ibland vara bättre att ta självmord än att haffas så man får behålla multiplayern och får högre poäng. Vet inte om detta får dig att minnas? Inte för att märka ord, men du menar väl ändå 'multiplier', fördubblare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Inte för att märka ord, men du menar väl ändå 'multiplier', fördubblare? Ja det gör jag, men du raserar min egen fantasivärld, har alltid sagt/skrivit multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts