Vice. Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 De hängande trädgårdarna är väl förstörda? Va!? Nej? jäklar oxå... =( Jaja, får väl byta ut det mot botaniska trädgården i Lund då. Där har jag faktiskt inte heller varit och det är lättare att uppfylla. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 När man arbetar. Om jag inte minns rätt så togs möjligheten till friår bort år 2006 när det blev regeringsskifte. Ah, jag tänkte på att du skulle ta friår mellan gymnasiet och högskolan. Nu vet jag ju visserligen inte hur gammal du är, du kanske redan går högskolan/jobbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 (redigerad) Ett mål som jag kom på nu är att jag vill träffa Metallica en gång Åtminstone se dem Live Redigerad 8 oktober, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Stjäla för 10 000 på samma dag Bli rik Testa LSD Döda någon, bara för att se hur om jag ens känner någon sympati Var nog allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 (redigerad) Stjäla för 10 000 på samma dag Bli rik Testa LSD Döda någon, bara för att se hur om jag ens känner någon sympati Var nog allt Är du seriös? Redigerad 8 oktober, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Är du seriös? Han har blivit ett troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Åtminstone se dem Live Exakt... Om dom kommer en gång till, till sverige alltså, så blir det ett MÅSTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Exakt... Om dom kommer en gång till, till sverige alltså, så blir det ett MÅSTE! hahha, noobs sitter här med deras trummstock sen dom va här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 - Spela in blockbusterfilmer baserade på The Legend of Zelda: Ocarina of Time och Majora's Mask, samt hela Half-Life-trilogin. - Bli intervjuad i Inside the Actors Studio. Efter det, göra originella produktioner, även svenska filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 hahha, noobs sitter här med deras trummstock sen dom va här! Bwahaha, jag har deras andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Jag kom på en sak till: * Bli med i "Möt Forumiten". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Bli bäst på något dator/tv -spel Skaka hand med alla i Disturbed Kolla på alla filmer på IMDbs top 250-filmlista Göra en film Träffa någon från GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 8 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 jag kom på en sak till * visa mitt gta 3 skin jag gjort ( inte så viktigt kanske, men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Ah, jag tänkte på att du skulle ta friår mellan gymnasiet och högskolan. Nu vet jag ju visserligen inte hur gammal du är, du kanske redan går högskolan/jobbar? Jag misstänkte det. Jag är 17 år och går andra året på gymnasiet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 -Klara teoriprovet den 27:e -Klara uppkörningen den 29:e -Uppleva ett SM-guld för AIK inom fotboll/hockey "igen" -Få ett jobb jag känner mig nöjd och glad över -Hitta den rätta och det jag tänker på mest egentligen: -"Naturresa", något jag strävat efter att genomföra väldigt länge, och man blev ju inte mer sugen efter att man kollat och läst Into The Wild. Detta är något jag SKA göra. Jag tänker inte göra precis som legendaren men något i den stilen, det lär ta ett bra tag innan jag kommer iväg på detta "projekt" men jag längtar redan. Det kan låta fjolligt enligt vissa men va fan, att uppleva planetens vackraste sidor helt ensam, jag undrar om det kan finnas någon skönare känsla? återstår att se. Det är säkert mycket mycket mer man kommer komma på och glömma bort, men listan skulle bli alldeles för lång så jag nöjer mig där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 (redigerad) Skaffa ett bra jobb, en liten villa nånstans samt 1-2 hundar sen är jag nöjd Fast sen skulle det ju va trevligt att få chansen att resa runt i världen och träffa på folk man känner Redigerad 9 oktober, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 The ultimate list: Lära mig engelska, Tyska och Italienska FLYTANDE Bli äckligt rik Finansiera ett läkemedel som botar cancer och andra läskiga sjukdomar Idka samlag med min mellanstadielärare Bli ungefär lika biffig som 50 Cent (Dags att börja snart) Få två häftiga barn Fortsätta vara lika lycklig som jag är just nu Äga världens största/ mest exklusiva samling av Rolex-klockor Bli medlem i 100-klubben (Ha besökt minst 100 länder) Förklara för mina barnbarn att ärret jag har på min rygg kommer från en fight jag hade med ett lejon Ärret på ryggen har försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Ärret på ryggen har försvunnit. Skaffa ett nytt, från ett lejon. Använd kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 - Göra en stor samling av så sjuka bilder som möjligt - Göra en snygg animerad kortfilm (2D och/eller 3D) - Göra ett 3D-spel - Fördjupa mig inom alla vetenskapsämnen som jag finner intressanna - Resa och se lite andra delar av världen - Skaffa barn - ffs, det är den biologiska anledningen till att man lever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 och det jag tänker på mest egentligen: -"Naturresa", något jag strävat efter att genomföra väldigt länge, och man blev ju inte mer sugen efter att man kollat och läst Into The Wild. Detta är något jag SKA göra. Jag tänker inte göra precis som legendaren men något i den stilen, det lär ta ett bra tag innan jag kommer iväg på detta "projekt" men jag längtar redan. Det kan låta fjolligt enligt vissa men va fan, att uppleva planetens vackraste sidor helt ensam, jag undrar om det kan finnas någon skönare känsla? återstår att se. Jag kan följa med! Är lika fascinerad av filmen och boken som du verkar vara, faktiskt. Fuskedit: Jaha.. Du ville åka ensam... .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts