Merkky Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Åh! Det påminner mig om en grej jag vill göra: Klä upp mig snyggt, umgås med AngryAxel och dricka skummande öl ur avlånga glas. Fast vi hade ju en plan på att göra det nu i höst, men det rann ut i vattnet. Snart blir det, hoppas jag.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Fast vi hade ju en plan på att göra det nu i höst, men det rann ut i vattnet. Snart blir det, hoppas jag.! Indeed, har alltid velat se Island! Sätter upp det på min lista också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Fast vi hade ju en plan på att göra det nu i höst, men det rann ut i vattnet. Snart blir det, hoppas jag.! Indeed, har alltid velat se Island! Sätter upp det på min lista ocksåSäg till om ni vill ha ett tredje hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Jag vill helst se några olika platser innan jag dör; Irland Miami Las Vegas New York San Francisco Sedan är jag nöjd Jag behöver inte ha gjort något särskilt, bara jag får åka dill dessa i mitt huvud underbara platser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Ett mål som jag kom på nu är att jag vill träffa Metallica en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Se Cradle of filth live. Det är de ända, för tillfället. alltså när jag sätt dom så kommar jag komma på nått nytt, orka planera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Flytta till Florida. Köpa den där Tempon. All for now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Ta ett friår (om det återinförs) Vadå om det återinförs? Det är ju bara att ta ett friår om man vill. Eller när i livet menar du förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Besöka Las Vegas Besöka New York (Completed!) Hoppa fallskärm . For now. Tänker inte så mkt på sånt här. Dyker väll upp lite achivements då och då men de glöms bort ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Indeed, har alltid velat se Island! Sätter upp det på min lista också Säg till om ni vill ha ett tredje hjul. Vi måste ta det närmaste året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Har faktiskt inte tänkt så mycket på det här men visst finns det saker jag alltid velat göra - Ta en Roadtrip i USA - Besöka Miami med Ma_Cipriani - Gå ner 20 kg i vikt (10 to go) - Hoppa Fallskärm - Se Slipknot, In Flames och Kapten Röd live Editerar in om jag kommer på något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Åka till USA Sätta mig på första bästa buss/tåg & se vart jag hamnar. Lägger till flera saker allt eftersom jag kommer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Vad tusan vill alla göra i USA? Italien! Ryssland! Kina! Colombia! Frankrike! Österrike! Det är länder man ska besöka .. inte urvattnade industrilandskap med "the world's biggest corn knob" som häftigaste turistattraktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Menar du antikens sju underverk eller de nya? Antiken blir svårt eftersom bara ett står kvar. Först vill jag säga att jag finner det olyckligt att folk inte vet vad dom sju underverken är. Nu vet du det, men det finns andra (kikar på Vice.). Och till din fråga borde jag inte behöva svara tycker jag. Gissa en gång? Ska jag lägga till; Resa till framtiden, Resa bakåt i tiden, Besöka en annan bebodd planet och dricka bärs med en alien också? Varför skulle jag vill uppfylla saker som inte går eller finns..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Vad tusan vill alla göra i USA? Italien! Ryssland! Kina! Colombia! Frankrike! Österrike! Det är länder man ska besöka .. inte urvattnade industrilandskap med "the world's biggest corn knob" som häftigaste turistattraktion. Själv vill jag åka ditt pga bergen osv, Köra skoter där! mmmm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Först vill jag säga att jag finner det olyckligt att folk inte vet vad dom sju underverken är. Nu vet du det, men det finns andra (kikar på Vice.). Och till din fråga borde jag inte behöva svara tycker jag. Gissa en gång? Ska jag lägga till; Resa till framtiden, Resa bakåt i tiden, Besöka en annan bebodd planet och dricka bärs med en alien också? Varför skulle jag vill uppfylla saker som inte går eller finns..? Nu vet jag det? Allmänbildning. Men jaja, lät bara som romantiserat dravel. Våra nya "underverk" är bara turistattraktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Nu vet jag det? Allmänbildning. Men jaja, lät bara som romantiserat dravel. Våra nya "underverk" är bara turistattraktioner. Du fick meningen fel. Menar inte att du "lärde" dig det nu. Skulle kunnat lägga till ett ju i den meningen. Menade att "Nu vet ju du det redan". Skulle inte riktigt kalla det för turistattraktioner. För fan, stockholms smalaste gata är en turistattraktion, detta är så mycket mer än något turister bara åker för att kolla på lite. Sju ting som är något alldeles extra, något som funnits i hundratals år. Vill du på din dödsbädd berätta för dina barnbarn att du besökt dom sju underverken av denna värld eller vill du berätta den gången du kollade på en stor dalahäst i en rondell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Först vill jag säga att jag finner det olyckligt att folk inte vet vad dom sju underverken är. Nu vet du det, men det finns andra (kikar på Vice.). hehe, menade bara att det inte är fast vad som är de sju underverken. Personligen skulle jag vilja besöka: Cheopspyramiden De hängande trädgårdarna i Babylon (Guds port). Kinesiska muren Angkor Wat (hur kunde jag missa detta då jag var i thailand >.<) Kreml, Röda torget, Moais på Påskön Chichén Itzá Petra, Jordanien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 hehe, menade bara att det inte är fast vad som är de sju underverken. Personligen skulle jag vilja besöka: Cheopspyramiden De hängande trädgårdarna i Babylon (Guds port). Kinesiska muren Angkor Wat (hur kunde jag missa detta då jag var i thailand >.<) Kreml, Röda torget, Moais på Påskön Chichén Itzá Petra, Jordanien De hängande trädgårdarna är väl förstörda? Jag har lekt runt på Angkor Wat-området i tre dagar och det är väldigt coolt... fast inte så coolt att det är något som man måste göra innan man dör tycker jag. Fast jag prioriterar upplevelser snarare än sevärdheter på min "bucket list". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Vadå om det återinförs? Det är ju bara att ta ett friår om man vill. Eller när i livet menar du förresten? När man arbetar. Om jag inte minns rätt så togs möjligheten till friår bort år 2006 när det blev regeringsskifte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts