felshoe Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 *Semestra på alla kontinenter. Two down, four to go. *Bli av med min spindelfobi. Den är jobbig som tusan. *Hoppa fallskärm *Göra någonting som förändrar någon persons liv. *Bli så kär i någon att jag säger upp mitt framtida hyreskontrakt för att flytta in hos henne (hon ska helst på på andra sidan Jorden, det blir häftigast). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Vissa verkar ju inte vara så svåra... De där borde vara ganska enkla, sen är det upp till dig hur mycket du vill anstränga dig för att få en "intim homosexuell upplevelse"... Åja, men tråden handlar inte om saker man vill göra men inte kan ännu. Det är bara saker jag vill göra innan jag dör, ingen brådska direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 6 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 om jag ska säga min döds kommentar får det bli "before i die, i have something very important to tell you" varav jag vänder mig till prästen och säger "you havent tied your shoes" och sen dör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 om jag ska säga min döds kommentar får det bli "before i die, i have something very important to tell you" varav jag vänder mig till prästen och säger "you havent tied your shoes" och sen dör jag HEHEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Jag vill: - uppleva min 100 årsdag - åka jorden runt - spela på Sweden Rock Festival - röka på tills jag är helt wasted - bli svinrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 (redigerad) Hmm, svårt ju. *Skjuta en älg!!! *Spela in en skiva med något band där jag spelar trummor! *Träffa Mike Tramp(Sångaren i White Lion) Kan inte komma på något mer. Redigerad 6 oktober, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Tycker folk har på tok för simpla saker dom vill göra innan dom dör. Detta är ända något som man ska komma ihåg i resten av sina liv. Det mesta om inte allt som skrivits i tråden är saker jag mer skulle vilja säga är "saker man vill uppnå inom ett år" eller liknande. Besöka världens sju underverk.Djuphavsdyka.Hoppa fallskärm.Bestiga ett berg över 3000m.Besöka dom två polerna.Besöka alla jordens kontinenter.Skaffa mig minst två barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Tycker folk har på tok för simpla saker dom vill göra innan dom dör. Detta är ända något som man ska komma ihåg i resten av sina liv. Det mesta om inte allt som skrivits i tråden är saker jag mer skulle vilja säga är "saker man vill uppnå inom ett år" eller liknande. [*]Besöka världens sju underverk. Och de är för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) Jag kom på en till. Jag skulle vilja rädda livet på en annan människa, då kan man ju aldrig dö förgäves. Maimstream Bli organdonator. Själv vet jag inte riktigt... Det finns säkert en hel del saker jag skulle vilja göra innan jag dör, men jag kan inte "tvinga" fram dem. Edit: Vice, dessa menar han: http://sv.wikipedia.org/wiki/Världens_sju_underverk Redigerad 7 oktober, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) "Someday, someday my dream will come. One night you'll wake up and you'll discover it never happened. It's all turned around on you, and it never will. Suddenly you are old. It didn't happen, and it never will, 'cause you were never going to do it anyway." Redigerad 7 oktober, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) Jag har en dröm som jag vill ha klar innan jag dör. - Bada i TitiCaca Sjön nere i Peru EDIT: Stavfel Redigerad 7 oktober, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Jag har en dröm som jag vill ha klar innan jag dör. - Bada i TitiCaca Sjön nere i Peru EDIT: Stavfel Får man fråga om det är något speciellt med den sjön eller är det bara en barndomsdröm ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Och de är för dig? Världens sju underverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Ägt minst en "miljöbil" och rest till ett visst antal platser. Sen kommer man nog komma på fler saker som man "bara måste göra" under årens gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 * Få alla spel i GTA-serien (original). * Bilda ett band. * Jobba på Rockstar North. * Bli känd. Jag har inga stora krav! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Får man fråga om det är något speciellt med den sjön eller är det bara en barndomsdröm ändå? Det är inget speciellt med den sjön utna jag satt en dag vid en lektion och hade en kartbok framför mig och då tänkte jag att jag skulle hitta nått som jag ville besöka innan jag dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) Har inte tänkt så mycket på det, men när jag tänker efter nu har jag några mål! Hoppa bungyjumpHoppa fallskärmKänna mig HELT självständig, minst en gång i livetÅka till Island med AngryAxelAvsluta livet på mina egna villkor, jag kommer inte att vänta på min död Redigerad 7 oktober, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Besöka världens sju underverk. Menar du antikens sju underverk eller de nya? Antiken blir svårt eftersom bara ett står kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Åka till Island med AngryAxelÅh! Det påminner mig om en grej jag vill göra: Klä upp mig snyggt, umgås med AngryAxel och dricka skummande öl ur avlånga glas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) Inte tänkt igenom så mycket, men här är några saker jag verkligen vill göra. Ta PPL (Private Pilot License) Ta CPL (Commercial Pilot License) Flytta till Stockholm. Resa till Förenta Staterna. Resa till Australien. Hoppa fallskärm. Ta ett friår (om det återinförs) Åka på Dreamhack Winter. Äga en grym japansk sportbil (Nissan GT-R, Toyota Supra eller liknande). Redigerad 7 oktober, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts