svamp i skogen Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 (redigerad) jaha, efter en liten diskution i loungen om i vilket forum den här tråden skulle passa in i beslutade jag mig för allmänt, fast det betyder inte att man måste skriva 100% seriöst utan även små mål går bra det här är mina-1: ha en ritigt stor samling med tv spel ( har börjat samla, spelar dem inte) 2: få en fråga i fråga en forumit 3. få en tråd med en sån där röd väska 4: tycka om kåldolmar ja, det här var allt ifrån mig, svampen alltså Redigerad 6 oktober, 2008 av svamp i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Sammanställde en lista för ett halvår sen kanske.. two down, eleven to go! - Sova naken i hängmatta. - Bli grymt bra på något.. alltså .. liksom .. SJUKT bra på något .. ! - Säga "Du kan inte avskeda mig - JAG SLUTAR!" - Spela in ett dolda-kameran-program. - Se Daft Punk live. - Besöka Paris - Lära mig franska - Skriva en bok. - Sparka en liten hund (för att se hur långt den flyger). - Ha en intim homosexuell upplevelse. - Spela gitarr på scen. - Säga "Jag bjuder på nästa runda!" i baren. - Älska med en fransyska. - Ta första bästa tåg/buss/båt och se vart jag hamnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 1. Välta kossor med Stellhell Uppdateras senare. höhöhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 (redigerad) - Säga "Du kan inte avskeda mig - JAG SLUTAR!" Åh, bäst! Min ständigt uppdaterade lista. - Resa mycket. Väldigt mycket. Och fota det jag ser. Gärna ge ut en bok av något slag. - Skriva en bra låt, text och musik - Vara med i det där jättestora tomatkriget i Spanien (någon som är på?) - Hoppa bungee jump, och gärna fallskärm - Göra en egen alkoholdryck (öl / vin) - Gräva ner en sån där plåtlåda med text och minnesvärda saker i marken som förhoppnings grävs upp om några decennier. Antingen av mig själv eller någon annan. - Bli riktigt kär - Skapa något stort (väldigt luddigt, men det är lite det som är tanken) - Åka till Island Redigerad 7 oktober, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 (redigerad) - Säga "Du kan inte avskeda mig - JAG SLUTAR!" - Göra en road trip igenom USA, alltså kust till kust och allt däremellan. - Flyga i en Boeing 747. Och Airbus A380, jag menar.. Damn! - Ha sex med Sarah Chalke. - Sälja ett fotografi. Uppdaterar kanske senare. Redigerad 6 oktober, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 - Göra en Eurotrip efter skolan - Testa LSD - Besöka National Aeronautics and Space Administration - Skaffa villa i Australien - Ta reda på hur man gör genomstruken text på GTASajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 - Ta reda på hur man gör genomstruken text på GTASajten [ s] text [/ s] = text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 [ s] text [/ s] = text Thank you. - Göra en Eurotrip efter skolan - Testa LSD - Besöka National Aeronautics and Space Administration - Skaffa villa i Australien - Ta reda på hur man gör genomstruken text på GTASajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 (redigerad) , Redigerad 16 maj, 2011 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 1. Uppfinna något att bli ihågkommen genom. 2. Föra mina gener vidare. 3. Designa/bygga ett hus vid havet att bo i med min(a) barn och fru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 - Besöka National Aeronautics and Space Administration Afan. --- - Bygga en raket från grunden som flyger högre än en halv kilometer. - Djupanalysera alla låtar av Bob Dylan. - Springa Stockholm marathon på under 3 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 - Lära mig spela gitarr - Våga stå upp mot min far nog hårt att han faktiskt visar respekt - Bo hemma hos en av mina gamla vänner i minst en vecka (Ja, det är svårt för mig!) - Sälja ett fotografi - Sälja en T-shirt med mitt tryck på - Gå kurser i kriminologi - Gå ned såpass mycket i vikt så att jag kan börja med - Börja med kampsport igen - Ha vild sex i en gränd, utanför en porrshop, for teh lulz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 - Sälja ett fotografi Oh, sätter den på min lista också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 (redigerad) Jag vill ha jättesöta barn, det är det viktigaste. Jag vill göra en fet filmproduktion. Jag vill göra något skitbra för mänskiligheten. Jag vill, väldigt dramatiskt, säga "REMEMBER ME" precis innan jag dör. Redigerad 6 oktober, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Sammanställde en lista för ett halvår sen kanske.. two down, eleven to go! Vissa verkar ju inte vara så svåra... - Sova naken i hängmatta. - Besöka Paris - Lära mig franska - Säga "Jag bjuder på nästa runda!" i baren. De där borde vara ganska enkla, sen är det upp till dig hur mycket du vill anstränga dig för att få en "intim homosexuell upplevelse"... Jag vill, väldigt dramatiskt, säga "REMEMBER ME" precis innan jag dör. Jag vet inte riktigt mina mål. Eller jo, vissa, men det är nog vissa jag inte vill dela med mig av. Övriga: - Klara av min magistersexamen (eller Master, vi får se vad det blir) - Hoppa fallskärm - Komma med i ett band som blir STORT - Skaffa fett snygg kropp (Halvvägs där) - Jag vill på min dödsbädd känna att jag åstadkommit något riktigt bra i mitt liv. Inte mätt i framgångar, rikedomar eller kändisskap, utan snarare känslan av att jag varit väldigt betydelsefull för någon i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Jag vill, väldigt dramatiskt, säga "REMEMBER ME" precis innan jag dör.Själv ska jag säga "wait... is the main character supposed to die in the middle?" strax innan min död. Det enda jag kan komma att tänka på är: -Medverka i en musikal. -Skriva en teater eller en tv-serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 (redigerad) Jag kom på en till. Jag skulle vilja rädda livet på en annan människa, då kan man ju aldrig dö förgäves. Maimstream Redigerad 6 oktober, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Har inga specifika mål atm. Mitt viktigaste mål är att komma in på universitet just nu. Sedan att få ett jobb och en fru som jag älskar. Allt det där vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Komma på hur man kan förlänga livet i oändlighet Resa jorden runt och ha sett alla världens länder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 - Få ett bra jobb jag trivs med inom spelindustrin. Fakeedit: Patchen är klar. Återkommer med fler senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts