Skotten_31 Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Finns det något program som göra så att man kan sätta ihop flera låtar? tex så att 4 låtar blir 1 låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Finns det något program som göra så att man kan sätta ihop flera låtar? tex så att 4 låtar blir 1 låt. Jag lyckades göra det på något sätt med Windows Movie Maker. Men jag tror att det beror lite på vilket format låtarna är i om man ska använda det. Men det är värt ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Jag lyckades göra det på något sätt med Windows Movie Maker. Men jag tror att det beror lite på vilket format låtarna är i om man ska använda det. Men det är värt ett försök. Nja. Kan man spara till mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 njäe.. mja... Det blidde nog wma på den filen jag fick ihop. Fast den går ju o andra sidan konvertera ganska enkelt till mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Tack!! !!! Det funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Weyy!! Jag hjälpte någon med något med hjälp av något jag gjorde för 5 år sen till min mamma. Mi so proud Får man fråga vad det var du skulle sätta ihop för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Weyy!! Jag hjälpte någon med något med hjälp av något jag gjorde för 5 år sen till min mamma. Mi so proud Får man fråga vad det var du skulle sätta ihop för något? En låt till en vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Inga program behövs för sånt här. När det gäller att sätta ihop video- eller ljudklipp så finns det en väldigt enkel metod... 1. Starta Kör och skriv cmd. 2. Skriv copy /b samt de två filerna inklusive plats följt av resultatsfil... Exempel: copy /b "C:\Musik\Del1.mp3"+"C:\Musik\Del2.mp3" "C:\Musik\Både del 1 och 2.mp3" Observera att citattecken måste vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts