L_Voll Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 (redigerad) Ska det vara så här? Det är så i alla trådar. Är det så för er med? Hittar ingen sådan inställning iallafall. Redigerad 4 oktober, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 det är normalt för mig, Tror du har tryckt någonstans så det blir så. Tryck längst ner på "High-Fi" version så tror jag det fixar sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Eller så klickar du "Options" längst upp till höger av alla inläggen och klickar därefter "standard" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Eller så klickar du "Options" längst upp till höger av alla inläggen och klickar därefter "standard" Oj, tack så mycket, där fanns det några options också.. jag letade faktiskt! Men någon kan väl ta och gömma den här tråden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts