Ma__Cipriani Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 (redigerad) Hej, jag har sök igenom hela nätet i flera dagar efter en instruktion för hur man tonar ut enskilda noter i FL Studio (7). Jag har sett flera instruktionsvideor på Youtube och andra sidor där man visar hur man tonar ut hela låten i slutet, men ingen om hur man gör en "fadeout" på en enskild ton t.ex. en avslutande lång ton i ett gitarrsolo. Hoppas att någon kan hjälpa mig, tack på förhand. (Har även sökt igenom GTASajten efter liknande men har inte hittat någonting här heller!) Redigerad 4 oktober, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 (redigerad) Välj knappen "slide" Dra ut en så lång not som du vill att faden ska vara och och lägg den över den andra noten där du vill att faden ska äga rum. Dra ner ljudet till botten på slide-noten. Redigerad 4 oktober, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 4 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Det funkar ju! Tack så himla mycket L_Voll, det här kommer jag att ha megastor nytta av Tack återigen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Det funkar ju! Tack så himla mycket L_Voll, det här kommer jag att ha megastor nytta av Tack återigen! Lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts