Skotten_31 Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Nu är det så att jag vill ta bort en fil som jag "råkade" lägga i C:\Windows\System32. Jag testar o trycka på ta bort men då kommer nån ruta där det står "du måste ha behörighet för att utföra den här åtgärden" jag kommer snart slå sönder dator så jag behöver hjälp snabbt.. Jag använder Windows vista och är adminstratör. Borde jag inte kunna göra allt och alla( )? hur fan fixar man det här? har testat: Högerklicka sedan ta bort = funkar inte Gå till kör och skriva in del C:\Windows\System32\msscript.ocx = funkar inte Ersätta filen med en annan fil(den rätta filen) = funkar inte I need help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Dr.Delete brukar vara bra på att ta bort filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Dr.Delete brukar vara bra på att ta bort filer. Tyvärr Jäveln sitter kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Är den skrivskyddad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Är den skrivskyddad? Nein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 (redigerad) Någon annan som har någon ide? Sorry för dubbelpost-- Redigerad 3 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 (redigerad) Boota en linux-live-cd. edit. Finns ju iofs en risk att du fakkar allt, vet inte hur gnälligt Vista är på tvångsborttagna filer. Redigerad 3 oktober, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Fixat ! tack för alla ideer Gjorde lite skit o ändrade ägare till adminstratör, först var den på trusted downloaded(?). Sedan gav jag mig själv full behörighet, now I can do everything! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts