SimonJ Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 (redigerad) Hejsan! Jag ska hjälpa en kompis med Custom Songs på Guitar Hero III till PC, det är bara ett litet problem: Hur gör man? Jag kunde ha skrivit detta i Guitar Hero-tråden istället, men den verkar inte vara så aktiv. Redigerad 2 oktober, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Hejsan! Jag ska hjälpa en kompis med Custom Songs på Guitar Hero III till PC, det är bara ett litet problem: Hur gör man? Jag kunde ha skrivit detta i Guitar Hero-tråden istället, men den verkar inte vara så aktiv. Du erbjöd din kompis hjälp med något som du inte kan? Förlåt, men det är väldigt skrattretande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Du erbjöd din kompis hjälp med något som du inte kan? Förlåt, men det är väldigt skrattretande. Du är väldigt skrattretande. Ont: http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=69818 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Du erbjöd din kompis hjälp med något som du inte kan? Förlåt, men det är väldigt skrattretande. Min kompis räknade med att jag kunde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts