Febbos Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Tjena tjena.... Aftonbladets årliga dreamteam tävling är nu öppen för registrering och jag bjuder in er gtasajtare på en liten tävling . Ifall intresset är stort så skapar jag en liga där "vi" kan hålla till. http://dreamteam.aftonbladet.se/fg/info/? Referlänken är bara till för att det finns en tävling där man ska värva så många som möjligt . Ställ gärna frågor om något är oklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Ställ gärna frågor om något är oklart Varför skapar du två trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Febbos Skrivet 2 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Varför skapar du två trådar? Sorry för den men blev osäker på vart den hörde hemma . Känns ju som den passar bäst i spelforumet men var osäker så . Tänker mig inte Dreamteam som ett spel egentligen Någon moderator får gärna radera den tråd som han tycker är onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Denna också. Ber om ursäkt för min efterblivna vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Editerar din länk. Reflänkar är inte tillåtna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts