RavenE Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Är det svårt att göra en egen FTP/uppladdningssida som man hostar någonstans? Jag har inte så stora kunskaper inom html-kodning. Jag vill alltså kunna ladda upp saker (bilder, kanske lite musik) på en egen hemsida och sedan kunna ladda hem det vart jag än är. Det ska inte vara någon stil på sidan alls, bara ett arkiv typ. Någon som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Är det svårt att göra en egen FTP/uppladdningssida som man hostar någonstans? Jag har inte så stora kunskaper inom html-kodning. Jag vill alltså kunna ladda upp saker (bilder, kanske lite musik) på en egen hemsida och sedan kunna ladda hem det vart jag än är. Det ska inte vara någon stil på sidan alls, bara ett arkiv typ. Någon som kan hjälpa mig? Gratis du kan fixa en egen sida och sedan ladda upp bilder , musik , filer osv. Eller menade du som den sidan? Kan ha uppfattat din text fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Jag tror han ville ha en egen sida där han kan ladda upp hur mycke han vill sen bara skriva in adressen på en valfri plats och ladda ner sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Gratis du kan fixa en egen sida och sedan ladda upp bilder , musik , filer osv. Eller menade du som den sidan? Kan ha uppfattat din text fel Tack för tipset, ska kolla. Jag tror han ville ha en egen sida där han kan ladda upp hur mycke han vill sen bara skriva in adressen på en valfri plats och ladda ner sen. Precis så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 (redigerad) http://www.storegate.se/ - din hårddisk på nätet. Redigerad 1 oktober, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 (redigerad) http://www.storegate.se/ - din hårddisk på nätet. Tack, men nu vill jag prova att göra en egen - just for lulz. Edit: Eller, "prova göra en egen" är fel ordval. Först och främst veta hur mycket kunskap man måste ha för det, om det är mycket kodning och sådant. Sen får jag se. Redigerad 1 oktober, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Jag ber att få tacka också till Skotten_31 Jag hade också letat efter en sådan här sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Vassågod Om ni inte vill ha www.freewebs.com/balbla så kan ni gå in HÄR och förkorta det till www.valfritt.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts