antetheman Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 nån här på gta sajten som har det, för mig funkar inte fusket så man inte kan få poliser efter sig, eller det så man får inf ammo... vad gör fusket solid granet car, inf health eller gore mode vilket är odödlig inget av dom funkar ju, snääääääääälla hjälp mig någon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 nån här på gta sajten som har det, för mig funkar inte fusket så man inte kan få poliser efter sig, eller det så man får inf ammo... vad gör fusket solid granet car, inf health eller gore mode vilket är odödlig inget av dom funkar ju, snääääääääälla hjälp mig någon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vet ej va de é för fel. Alla funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts