xDnick Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 i uppdraget "Do you have protection" så ska man till en porrbutik och typ sikta på 3 olika killar med pistol. Först ska man sikta på killen till höger, sen ska man byta target till han i mitten, i briefen står det såhär: "hold [LT] to lock on target" "Use <R> to target others to the sides of current target" också kommer en pil upp på mittersta killen och det står att jag ska byta target till honom. Men när jag sedan rör på "<R>" så siktar jag bara runtomkring den jag har markerad och byter inte target till den i mitten, har försökt med att starta om xbox360, göra om uppdraget ett antal par gånger osv. men blir endå samma sak, nån som varit med om liknande och vet hur man ska göra? Tack på förhand! / xDnick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Tryck till på spaken ganska fort i den riktning som gubben du ska sikta på står, då byter han "target". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xDnick Skrivet 30 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Tryck till på spaken ganska fort i den riktning som gubben du ska sikta på står, då byter han "target". Testade det nu .. funkar inte ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Testade det nu .. funkar inte ;S Hastigheten är inte det viktigaste, se bara till att du gör det kraftigt. Prova tillexempel att sikta på något och sedan konstant hålla spaken till vänster eller höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xDnick Skrivet 30 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Hastigheten är inte det viktigaste, se bara till att du gör det kraftigt. Prova tillexempel att sikta på något och sedan konstant hålla spaken till vänster eller höger. Testat nu, inget resultat, fortfarande samma sak, siktar bara på sidan av första killen jag skulle ha som target ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Ställ dig på lite avstånd; det kan hända att du inte kan byta target om man inte ser nåt annat än en enda människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts